EKB Journal Management System

1.

The Role of Arab and International Entrepreneurship Podcasts on the Career Aspirations of Arab Female University Students

Pages 1-52
Donia Mohamed

2.

استخدامُ الجمهورِ للصحافةِ المصريَّةِ مُتعددةِ المِنصَّاتِ وعَلاقَتُه بمستوى مشاركتِهم في المضمونِ الصحفيِّ المُقدَّمِ عبرَ هذه المِنصَّاتِ

Pages 1-40
khloud Maher Mahmoud

3.

"The effectiveness of short videos (Reels) on social media in raising awareness about climate change: A case study on Egyptian Gen-Z & millennial"

Pages 1-60
Dina Mansour Mahmoud

4.

دور تقنيات الذكاء الاصطناعي في تحقيق جودة الإعلان بالمنصات الرقمية والمواقع الصحفية المصرية وتأثيرها على السلوك الشرائي للجمهور المصري- دراسة ميدانية

Pages 41-105
Mai Mahmoud

5.

New Trends in Studies of AI Literacy in Education, Marketing, and Media Fields in the Recent Decade (2014-2024): A Secondary Analysis Study

Pages 53-83
Islam Nasser Asaad

6.

The Impact of Audio-Visual Digital Content on Egyptian Children’s Identity

Pages 84-120
nada alhaytham fathelbab; Dalia Osman; Hanan Yousef

7.

تأثير إستخدام الإنفوجراف على إدراك و تذكر المحتوى الإقتصادى

Pages 107-150
Sara Abdelaziz Kamel

8.

The Effect of Ease of Usage on Using Mobile Applications: A Case Study on Amazon in Egypt

Pages 121-145
Nada Tarek Mohamed