EKB Journal Management System

1.

The Impact of Artificial Intelligence Acceptance on Customer Satisfaction in the Telecommunication Industry in Egypt

Pages 13-52
Mohamed Mahmoud Hanafy Mohamed Salim

2.

أثر الثقافة التسويقية على تحسين الأداء الشامل باستخدام بطاقة الأداء المتوازن "دراسة ميدانية بالتطبيق على البنوك التجارية المصرية"

Pages 53-104
عبير أشرف محمد كحله

3.

A Comparative Study of Some Two –Parameter Ridge-Type and Liu-Type Estimators to Combat Multicollinearity Problem in Regression Models: Simulation and Application

Pages 105-136
Wael Saad Hsanein El-doakly

4.

الدور الوسيط للقدرة الإدارية فى العلاقة بين تنوع الجنسين فى مجلس الإدارة ومستوى الاحتفاظ بالنقدية- دراسة تطبيقية على الشركات المقيدة بالبورصة المصرية

Pages 137-204
كريمة إسماعيل أحمد إسماعيل; اَية عبد العاطى محمد مليجي

5.

The effect of CSR on the interrelationship among cyber risk, supply chain, and small and medium-sized enterprises performance (An Applied Study)

Pages 205-250
Mohamed Hassan Abd-Elmageed

6.

Dividend Policy Determinants of Companies Listed on the Egyptian Exchange in Terms of Firm Size and Industry Type

Pages 251-284
Asmaa Ahmed Abo Alkomsan

7.

اثر العلاقة التكاملية بين ممرات السياستين النقدية والمالية على معدل التضخم في مصر خلال الفترة ( 1991 – 2023 ) " دراسة تحليلية " – قياسية

Pages 285-334
ماجد محمد يسرى احمد الخربوطلى

8.

The Impact of AI and technology to measure impact of Internet usage & mobile cellular subscriptions on Stock market capitalization rate for Arab Countries

Pages 335-364
Mariam Alaa el din Osman zaky

9.

Determinants of Brand Switching Decision of the Egyptian Consumers during the Recession Period

Pages 365-398
Mennatallah Khaled Mohamed Abdelmeguid Ali

10.

Determinants of Carbon dioxide emissions in low-middle income countries

Pages 399-430
Aziza Abdel Khaliq Hashem

11.

Enabling Sustainable blue Economy in Egypt: Towards Addressing Sustainable Fisheries and Supporting Food Security (Deductive approach using Econometric and Comparative Analysis)

Pages 431-482
Noha Yahya Zakaria

12.

تأثير سمعة العميل الخضراء على الشك المهني في بيئة المراجعة المدعومة بالتكنولوجيا- دراسة ميدانية

Pages 483-558
حنان أحمد الجنيدي