iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 15, Issue 27, June 2024, Page 1-276
1
معلومات العدد
View Article
|
PDF
276.65 K
|
View on SCiNiTO
2
فاعلية برنامج تدريبي مقترح قائم على معايير العلوم للجيل القادم NGSS لتنمية الإنجاز المعرفي للممارسات العلمية والهندسية لدى معلمي العلوم بالمرحلة المتوسطة في المملكة العربية السعودية Effectiveness of a proposed Training Program based on the Next Generation Science Standards for Developing Cognitive achievement of Scientific and Engineering Practi
Page
1-52
بلقاسم علي عاطف الراشدي الراشدي; أماني الموجي; أميمة عفيفي
View Article
|
PDF
1.37 MB
|
View on SCiNiTO
3
نموذج تدريسي مقترح قائم على مدخل القراءة التناصية لتنمية الطلاقة الشفهية في اللغة العربية لدي تلاميذ المرحلة الإعدادية في المدارس الدولية" " A proposed teaching model based on the intertextual reading approach to develop oral fluency in the Arabic language among middle school students in international schools"
Page
53-75
سحر عبدالرزاق مصطفى حسن; ايمان هريدي
View Article
|
PDF
648.19 K
|
View on SCiNiTO
4
"فاعلية برنامج تدريبي لتنمية مهارات تصميم المواقع الصحفية والإعلانات الإلكترونية لدى أخصائى الإعلام التربوى بالمرحلة الثانوية" "The effectiveness of a training program to develop the skills of designing journalistic websites and electronic advertisements for educational media specialists at the secondary stage"
Page
76-132
نادرة سمير قرني عبدالله; الهام عبد الحميد; سامح عوض الله
View Article
|
PDF
1.09 MB
|
View on SCiNiTO
5
"Toward Cloud Computing Applications in Academic Institutions Sector"
Page
1-35
Mohamed Ali Elhayes; Farah Yasser ElSayed; Abdelaziz Fathy Abdelaziz
View Article
|
PDF
801.89 K
|
View on SCiNiTO
6
A Proposed Framework for Developing EFL Curriculum for Secondary Stage in the light of CLIL Approach
Page
36-69
Eslam Shehata Ahmed Yacoub
View Article
|
PDF
565.63 K
|
View on SCiNiTO