iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 31, Issue 2, July 2024, Page 1-452
1
مستوى التلاعب النفسي وعلاقته ببعض المشكلات السلوكية لدى أطفال الروضة من وجهة نظر معلماتهمThe level of psychological manipulation and its relationship to some behavioral problems Kindergarten children from their teachers’ point of view
Page
1-91
ا.م.د غادة كامل سويفي .
View Article
|
PDF
2.11 MB
|
View on SCiNiTO
2
فاعلية مجلة إلكترونية لتنمية الوعي بالتغيرات المناخية لدى أطفال الرَّوضةThe Effectiveness of an Electronic Magazine to Develop Awareness of Climate Changes Among Kindergarten Children
Page
93-195
ا م.د.عبير بكري فراج .
View Article
|
PDF
2.56 MB
|
View on SCiNiTO
3
برنامج قائم علي المدخل البصري المدعم بتقنية رمز الاستجابة السريع (QR code) لتنمية بعض المفاهيم الرياضياتية لدي الأطفال ذوي الهمم من المعاقين عقليا القابلين للتعليمA program based on the visual approach supported by quick response code technology (QR code) to develop some mathematical concepts for educable mentally handicapped children of determination
Page
197-330
د.وسام عبد الحميد عبد العزيز حبيب .
View Article
|
PDF
2.44 MB
|
View on SCiNiTO
4
متطلبات توظيف الذكاء الاصطناعي برياض الأطفال لتطوير دور المعلمة في ضوء رؤية مصر 2030 Requirements of Employing AI in Developing kindergarten Teacher’s Role in Light of Egypt Vision 2030
Page
331-404
د.نجلاء عبد القوى عبد الوهاب .
View Article
|
PDF
1.11 MB
|
View on SCiNiTO
5
معوقات الثقافة الرقمية الوالدية في ضوء تحديات الثورة الصناعية الرابعة وسبل التغلب عليها Obstacles to Parental Digital Culture in light of the Challenges of the Fourth Industrial Revolution and Ways to Overcome them
Page
405-452
أ. شيماء حمدي حسني كامل ا.د هاني السيد محمد العزب ا.م.د إيمان عبد الحكيم رفاعي
View Article
|
PDF
1.25 MB
|
View on SCiNiTO