iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 16, Issue 29, September 2024, Page 1-258
1
معلومات العدد
View Article
|
PDF
222.54 K
|
View on SCiNiTO
2
برنامج مقترح قائم على المدخل البصري لتنمية المفاهيم البيولوجية لدى طلاب الصف الأول الثانوي A proposed program based on the visual approach to develop biological concepts among first-year secondary students
Page
1-33
خالد إبراهيم معوض إبراهيم
View Article
|
PDF
819.29 K
|
View on SCiNiTO
3
فعالية نموذج بيري وكيرين (Pirie and Kieren) للفهم الرياضي في تنمية مستويات عمق المعرفة وتحسين الكفاءة الذاتية الرياضية لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية منخفضي التحصيل The effectiveness of Pirie and Kieren’s model of mathematical understanding in developing levels of depth of knowledge and improving mathematical self-efficacy among low-achieving middle school students
Page
34-97
شرين محمد محمد السيد
View Article
|
PDF
1.59 MB
|
View on SCiNiTO
4
برنامج تدريبي قائم علي نموذج تيباك (TPACK)لتنمية وعي معلمي المواد الفلسفية والاجتماعية باحتياجات الطلاب ذوي الإعاقة البصرية والطلاقة الرقمية. TPACK Training Program to Develop the Awareness of Philosophy and Social Studies Teachers of the Needs of Students with Visual Impairment and Digital Fluency
Page
98-200
عمرو جابر قرني سيد سيد
View Article
|
PDF
2.02 MB
|
View on SCiNiTO
5
تطوير منهج الألبان لطلاب المدارس الثانوية الزراعية في ضوء المتطلبات المهنية المستقبلية لتنمية المهارات العملية لديهم Developing the dairy curriculum in light of future professional requirements to develop problem solving skills for agricultural secondary school students
Page
201-238
لمياء محمود عبدالحميد عبد الصمد; أماني الموجي; شيماء حسنين أحمد حسنين
View Article
|
PDF
1.07 MB
|
View on SCiNiTO
6
A Program Based on Task Analysis Approach for Developing Classroom Management skills of EFL In-Service Teachers of the Primary Stage
Page
1-19
ولاء محمد عبد الهادي إبراهيم
View Article
|
PDF
570.63 K
|
View on SCiNiTO