iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 32, Issue 2, October 2024, Page 1-586
1
فاعلية برنامج قائم على تطبيقات الذكاء الاصطناعي في تنمية بعض المهارات الاجتماعية لدى أطفال الروضةThe effectiveness of a program based on artificial intelligence applications in developing some social skills among kindergarten children
Page
1-62
حنان أبو المعارف احمد ا.م.د
View Article
|
PDF
1.6 MB
|
View on SCiNiTO
2
توظيف الفن الرقمي باستخدام استراتيجية التعليم الذاكري لتنمية الذاكرة البصرية وبعض المفاهيم الرياضية لدى أطفال صعوبات التعلمUsing digital art using a memory education strategy to develop visual memory and some mathematical concepts in children with learning disabilities
Page
63-192
ا.م.د لمياء احمد محمد الصغير ا.م.د ريهام احمد عفيفي حجاج
View Article
|
PDF
1.97 MB
|
View on SCiNiTO
3
المضامين القيمية في مسرحيات نور الدين الهاشمي ودورها في تنمية السلوكيات الإيجابية لدى طفل الروضة (دراسة تحليلية وصفيةValue content in Nur-Eddine Hashemi plays and their role in the development of positive behaviours in the kindergarten child (descriptive analysis))
Page
193-259
فايزة أحمد عبد الرازق ا.م.د
View Article
|
PDF
1.41 MB
|
View on SCiNiTO
4
تصور مقترح لتطبيق الإدارة الإلكترونية فى إدارة رياض الأطفال لمواكبة التحول الرقمىProposed vision for implementing Electronic management of kindergarten management to keep pace with digital transformation
Page
261-337
هنية محمود على د.
View Article
|
PDF
916.01 K
|
View on SCiNiTO
5
فاعلية برنامج تدريبي قائم على التعلم الاجتماعي العاطفي لتحسين المهارات الاجتماعية والذكاء العاطفي لدى الأطفال المعاقين عقليا القابلين للتعلمThe effectiveness of a training program based on Social Emotional Learning to improve Social Skills and Emotional Intelligence in Educable Children with Intellectual Disability
Page
339-413
سارة عبد السلام مصطفى د
View Article
|
PDF
1.14 MB
|
View on SCiNiTO
6
دور محو الأمية المعلوماتية في تكوين قيم المواطنة الصالحة لدي معلمي رياض الأطفال علي ضوء تحديات عصر التحول الرقمي The role of Information literacy in forming Good Citizenship Values among kindergarten Teachers Children in light of the Challenges Of the Digital Transformation Era
Page
415-460
شيماء محمد مبارز زتقور د
View Article
|
PDF
675.04 K
|
View on SCiNiTO
7
برنامج قائم على التعلم النشط لتنمية مهارات تصميم الإنفوجرافيك التعليمي وإنتاجه لدى معلمات رياض الأطفال وأثره على كفاءتهن المهنية A Program based on active learning to develop Educational infographic design and production skills among kindergarten female-teachers and its impact on their professional competence
Page
461-586
أسماء سيد درويش درويش د
View Article
|
PDF
1.95 MB
|
View on SCiNiTO