iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 17, Issue 30, December 2024, Page 1-222
1
معلومات العدد
View Article
|
PDF
197.96 K
|
View on SCiNiTO
2
مهارات القرن الحادي والعشرين بمنهج المهارات الحياتية والأسرية لطالبات الصف الثالث المتوسط بالمملكة العربية السعودية في ضوء أهداف التنمية المستدامة Twenty-first century skills sugestied for the life and family skills curriculum among third-grade female students in the KSA in light of the sustainable development goals
Page
1-30
تغريد قربان; أشرف بهجات
View Article
|
PDF
744.29 K
|
View on SCiNiTO
3
أثر توظيف الذكاء الاصطناعي التوليدي لتنمية مهارات البرمجة لدى الطالبات في مقرر المهارات الرقمية The impact of employing generative artificial intelligence in developing programming skills among female students in the digital skills course
Page
31-83
روى م عالم عالم; لينا أحمد الفراني
View Article
|
PDF
1.1 MB
|
View on SCiNiTO
4
استشراف المستقبل وأثره في التميز المؤسسي بمؤسسة الإمارات للتعليم المدرسي Future Foresight and its Impact on Institutional Excellence at the Emirates Schools Establishment
Page
84-121
عائدة محمد خادم الشامسي
View Article
|
PDF
941.97 K
|
View on SCiNiTO
5
أثر استخدام إستراتيجية مقترحة قائمة على التعلم الممتع في تدريس لغتي الجميلة لتنمية مهارات التواصل الشفهي لدى تلميذات الصف الخامس الابتدائي The effect of using a proposed strategy based on fun learning in teaching my beautiful language to develop oral communication skills among fifth grade primary school students
Page
122-195
منى الحسين يحيى الخيري; فاطمة شعبان محمد عسيري
View Article
|
PDF
1.3 MB
|
View on SCiNiTO
6
Predicting Students' Academic Level Using Naive Bayes Classifier (NBC) Model to Develop Academic Performance التنبؤ بالمستوى الأكاديمي للطلبة باستخدام نموذج التصنيف لبايز (NBC) لتطوير الأداء الأكاديمي
Page
1-26
Mohamed Ali Elhayes
View Article
|
PDF
680.12 K
|
View on SCiNiTO