iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
1.
معلومات العدد
View Article
PDF
197.96 K
2.
مهارات القرن الحادي والعشرين بمنهج المهارات الحياتية والأسرية لطالبات الصف الثالث المتوسط بالمملكة العربية السعودية في ضوء أهداف التنمية المستدامة Twenty-first century skills sugestied for the life and family skills curriculum among third-grade female students in the KSA in light of the sustainable development goals
Pages
1-30
تغريد قربان; أشرف بهجات
View Article
PDF
744.29 K
3.
أثر توظيف الذكاء الاصطناعي التوليدي لتنمية مهارات البرمجة لدى الطالبات في مقرر المهارات الرقمية The impact of employing generative artificial intelligence in developing programming skills among female students in the digital skills course
Pages
31-83
روى م عالم عالم; لينا أحمد الفراني
View Article
PDF
1.1 M
4.
استشراف المستقبل وأثره في التميز المؤسسي بمؤسسة الإمارات للتعليم المدرسي Future Foresight and its Impact on Institutional Excellence at the Emirates Schools Establishment
Pages
84-121
عائدة محمد خادم الشامسي
View Article
PDF
941.97 K
5.
أثر استخدام إستراتيجية مقترحة قائمة على التعلم الممتع في تدريس لغتي الجميلة لتنمية مهارات التواصل الشفهي لدى تلميذات الصف الخامس الابتدائي The effect of using a proposed strategy based on fun learning in teaching my beautiful language to develop oral communication skills among fifth grade primary school students
Pages
122-195
منى الحسين يحيى الخيري; فاطمة شعبان محمد عسيري
View Article
PDF
1.3 M
6.
Predicting Students' Academic Level Using Naive Bayes Classifier (NBC) Model to Develop Academic Performance التنبؤ بالمستوى الأكاديمي للطلبة باستخدام نموذج التصنيف لبايز (NBC) لتطوير الأداء الأكاديمي
Pages
1-26
Mohamed Ali Elhayes
View Article
PDF
680.12 K