EKB Journal Management System

1.

Utilizing Mind Mapping Strategy to develop Primary Schoolers’ EFL Reading Comprehension Skills

Pages 1-21

2.

Utilizing Electronic Portfolios to Develop Language Preparatory Stage Students’ EFL Reflective Writing

Pages 23-51

3.

Utilizing an Electronic-Based Scaffolding Strategy to Develop Primary School Pupils' EFL Speaking Skills

Pages 53-72

4.

Unité basée sur l'approche de la lecture collaborative électronique pour développer les compétences de la lecture créative en français auprès des étudiants de la faculté de pédagogie

Pages 73-121

5.

A Training Program Based on Artificial Intelligence Applications to Develop Digital Content Production Skills and Academic Self-Efficacy among English Language Faculty Members at Mansoura University

Pages 123-147

6.

Utilizing Concept Oriented Reading Instruction to Develop Secondary School Students’ EFL Extensive Reading Skills

Pages 149-167

7.

Integrating Competency Based Learning and Infographics to Develop Official Experimental Secondary School Students' EFL Higher Level Reading Comprehension

Pages 169-190

8.

The Effect of AI-Based Chat GPT website on developing Secondary school students’ EFL Writing performance

Pages 191-219

9.

" فاعلية برنامج الكتروني قائم على التعلم التكيفي في خفض قلق المستقبل المهني لدى طلاب شعبة التاريخ بكلية التربية.

Pages 221-259

10.

توجهات حديثة في بحوث التجول العقلي "المفهوم والتفسير وطرق القياس"( ورقة بحثية )

Pages 261-286

11.

تصميم بيئة تعلم ذكية لتنمية مهارات تطوير الصور الرقمية لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية الأزهرية

Pages 287-332

12.

التخطيط للتعاقب القيادي مدخل لتحقيق التميز المؤسسي بالجامعات المصرية بالإفادة من خبرة الولايات المتحدة الأمريكية

Pages 333-391

13.

عادات العقل وعلاقتها ببعض المتغيرات الديموغرافية لدي طلاب المرحلة الثانوية

Pages 393-440

14.

الكمالية الأكاديمية لدى طلبة جامعة الزقازيق في ضوء بعض المتغيرات الديموغرافية

Pages 441-494

15.

أبعاد الرشاقة التنظيمية في مؤسسات التعليم العالي بمصر. دراسة تحليلية

Pages 497-539

16.

توجهات حديثة في القياس والتقويم دراسة نظرية

Pages 541-569