iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 31, Issue 2.2 - Serial Number 2, February 2025
1
منهج تطبيق نظم المعلومات بإدارة جودة تصميم وإنتاج الأثاث
Page
341-400
مجدى محمد محمد عامر
View Article
|
PDF
2.64 MB
|
View on SCiNiTO
2
رأس المال النفسي لدى طلاب كلية التربية جامعة حلوان في ضوء بعض المتغيرات الديموجرافية Psychological Capital Among Students of the Faculty of Education Helwan University in Light of Some Demographic Variables
Page
401-438
أمنية أحمد بدوي متولي; سلوي محمد عبد الباقي; فاطمة الزهراء محمد ا لمصري
View Article
|
PDF
847.22 K
|
View on SCiNiTO
3
فاعلية وحدة تعليمية مقترحة قائمة علي نظرية معالجة المعلومات لتنمية مفاهيم التسويق الالكتروني لدي طلاب التعليم الثانوي التجاري The Effectiveness of a Proposed Educational Unit Based on Information Processing Theory to Develop E-marketing Concepts among Secondary Commercial Education Students
Page
439-502
نجلاء رمضان جمعة دياب; زينب السيد إبراهيم أحمد; محمد سلامة محمد على
View Article
|
PDF
1.61 MB
|
View on SCiNiTO
4
آليات مقترحة لتعزيز الهوية اللغوية لدى طلاب الجامعة على ضوء تداعيات العولمة Suggested mechanisms for enhancing linguistic identity among university students in light of the repercussions of globalization
Page
503-535
هند سيد أحمد عبود; محمد ماهر الجمال; مديحة فخرى; منال رفعت
View Article
|
PDF
858.99 K
|
View on SCiNiTO
5
فاعلية الفصل المقلوب في تدريس جدارتي تجهيز الحوائط وأعمال الدهانات المتقدمة لتنمية مهارات الحل الإبداعي للمشكلات التقنية لدى طلاب مدارس التكنولوجيا التطبيقية The effectiveness of Flipped Classroom strategy in the teaching merit of processing the walls and paints advanced skills for creative solution problems technology among students in the schools of appli
Page
536-640
مرفت السيد محمد عبد العال الشرقاوي; أشرف فتحي محمد على; لمياء محمد علي حمزة; سعيدة عبد السلام
View Article
|
PDF
2.39 MB
|
View on SCiNiTO
6
استقصاء مستويات العمق المعرفي المتعلقة بمفهوم كثافة الأجسام لدى طلبة العلوم بالمرحلة المتوسطة في ضوء نموذج ويب (Webb) للعمق المعرفي Inquiry of Cognitive Depth Levels Related to the Concept of Density Among Middle School Science Students in Light of Webb’s Cognitive Depth Model
Page
641-678
سعيد بن صالح المنتشري
View Article
|
PDF
997.46 K
|
View on SCiNiTO