iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 31, Issue 5.4 - Serial Number 5, May 2025
1
The Effectiveness of ChatGPT Independent Learning in Enhancing Physiotherapy Students’ Academic Writing Skills فاعلية التعلم المستقل باستخدام ChatGPT في تطوير مهارات الكتابة الأكاديمية لطلاب العلاج الطبيعي
Page
1-35
أميرة محمد عبد الوهاب رشيد هلال الفيشاوي
View Article
|
PDF
1.61 MB
|
View on SCiNiTO
2
...The Effect of the Experiential Learning model on Developing Speaking Skills in English Language of Basic Education Pupils
Page
36-85
Asmaa El-Sayed Mohamed; Manal Farouk Mohammed; Lamiaa Kamel Mohammed
View Article
|
PDF
619.45 K
|
View on SCiNiTO
3
التفاعل بين مصدر تصميم المحتوى الرقمي (بشري/ ذكاء اصطناعي) وأسلوب العرض (كلي/ جزئي) ببيئة تعلم إلكترونية وأثره على تنمية مهارات تصميم البرمجيات الرقمية والصلابة الأكاديمية لدى طلاب تكنولوجيا التعليم The interaction between the source of digital content design (human/artificial intelligence) and the presentation method (total/partia
Page
835-967
دعاء صبحي عبد الخالق أحمد حامد; هبه محمد حسن عبد الحق
View Article
|
PDF
3.45 MB
|
View on SCiNiTO
4
فاعلية برنامج تدريبي قائم على التأصيل الإسلامي لتعزيز الوعي بالقيم الإسلامية للتعليم الرقمي "دراسة شبه تجريبية" The Effectiveness of an Islamic Foundation Training Program in Enhancing Awareness of Islamic Values in Digital Education: Quasi-Experimental Study
Page
968-1045
أحمد الصاوي طه شادي; أحمد عبد الغني محمد رضوان
View Article
|
PDF
1.88 MB
|
View on SCiNiTO
5
التخطيط لبرنامج إعداد معلم المدارس المصرية اليابانية بكلية التربية جامعة بنها على ضوء آراء الخبراء Planning a Teacher Preparation Program for Egyptian-Japanese Schools at the Faculty of Education- Benha University in Light of Experts’ Opinions
Page
1046-1188
صلاح الدين محمد توفيق; نجلاء أحمد محمد على شاهين
View Article
|
PDF
4.02 MB
|
View on SCiNiTO