iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
1.
تقديم العدد
Pages
1-10
View Article
PDF
1.63 M
2.
متطلبـات التربية البدنيـة المكيفـة وعلاقتهـا بتطـويـر مفهـوم الـذات للطلبـة ذوي الإعـاقـة الفكـريـة مـن وجهـة نظـر معلميهــمRequirements of Adapted Physical Education and Their Relationship to the Development of Self-Concept Among Students with Intellectual Disabilities from Teachers' Perspectives
Pages
1-43
اريج الغامدي; ريم غريب
View Article
PDF
1.19 M
3.
الآثــار المتــرتبــة علــى التقييــم الخاطــئ للأطفــال ذوي الإعــاقــة مـن وجهـة نظـر أوليـاء الأمـور فـي منطقـة المـدينـة المنـورةThe effects of the wrong assessment of children with disabilities from the point of view of parents in the Medina region
Pages
45-83
سارة المغذوي; علي عبدالنبي
View Article
PDF
938.49 K
4.
تصـوُّرات معلِّمـي التـربيـة الفكـريـة فـي مـدينـة الـريـاض حول أهمية استخدام إستراتيجية الصفِّ المقلوب ومُعيقات استخدامهاperceptions of teachers of intellectual education in Riyadh about the importance of applying flipped classroom strategy and obstacles of its use
Pages
85-125
منى الشيابني; سالم العنزي; معجبة القحطاني
View Article
PDF
1.05 M
5.
واقـع استخـدام استراتيجيــات التـدريـس الفعـال للطـلاب ذوي صُعوبـات التَّعلـُّم مـن وجهـة نظـر معلميهـم فـي مـدينـة مكـة المكـرمـةThe Reality of Using Effective Teaching Strategies for Learning Difficulties Students: Teachers' Perspective in Makkah Almukarrama
Pages
127-172
محمد الشهراني; ممدوح الزهراني
View Article
PDF
1.39 M