iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 4, Issue 11, March 2025
1
Editorial
View Article
|
PDF
15.57 MB
|
View on SCiNiTO
2
محددات الاستعانة بتطبيقات الذكاء الاصطناعي في البحوث الإعلامية: دراسة ميدانية في ضوء النظرية الموحدة لقبول واستخدام التكنولوجيا
Khaled Gamal Abdou
View Article
|
PDF
1.69 MB
|
View on SCiNiTO
3
The Representation of Gender-Based Violence “GBV” in MENA Conflict Zones in the Egyptian TV Drama
Dina Mahmoud Hamed
View Article
|
PDF
978.42 K
|
View on SCiNiTO
4
مدركات الشباب المصري عن الإعلان الأخضر وعلاقتها بصورة العلامة التجارية لديهم
Nesrin N. ElSherbini
View Article
|
PDF
2.1 MB
|
View on SCiNiTO
5
AI APPS, USAGES AND PERCEPTIONS AMONG GEN-Z AND GEN-ALPHA IN EGYPT: A QUALITATIVE STUDY
Islam Nasser Asaad
View Article
|
PDF
1.02 MB
|
View on SCiNiTO
6
Adoptive, Rejective, and Safe Emersion in Netflix Values Among Youth
noha adel
View Article
|
PDF
1.31 MB
|
View on SCiNiTO
7
اتجاه ممارسي العلاقات العامة نحو الضغوط الأخلاقية والمهنية في ظل تطور خوارزميات الذكاء الاصطناعي
Rasha Samir
View Article
|
PDF
1.82 MB
|
View on SCiNiTO
8
تعرض الجمهور المصري لمقاطع الفيديو القصيرة علي مواقع التواصل الإجتماعي وتأثيرها علي اتجاهاتهم نحو استهلاك الأخبار
nahla mohamed nashaat
View Article
|
PDF
2.15 MB
|
View on SCiNiTO