iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 33, Issue 33.1, April 2025
1
النشرة
Page
1-10
View Article
|
PDF
1.99 MB
|
View on SCiNiTO
2
تصــورات المعلمــات حــول مفهــوم الأنشطــة البدنيــة المُعدَّلــة واستخدامهـا مـع الأفـراد ذوي اضطـراب طيـف التوحـدTeachers Perceptions on the Concept of Modified Physical Activities (MPA) & Their Use with Individuals with Autism Spectrum Disorder (ASD)
Page
1-35
إشراق العتيبي; ولاء خريص
View Article
|
PDF
866.95 K
|
View on SCiNiTO
3
التــوجيــه الصــرفــي لقــراءة عبــد اللــه بــن الــزبيــر "رضي الله عنه"Morphological guidance for reading Abdullah bin Al-Zubayr Mohammed Abdullah Ali Alzahrani
Page
37-70
محمد الزهراني
View Article
|
PDF
743.07 K
|
View on SCiNiTO
4
درجة امتلاك معلمات العلوم لمهارات تصميم البرامج الإلكترونية فــي المــرحلــة الثــانــويــة بمــدينــة الطــائــفThe degree to which science teachers possess the skills of designing electronic programs at the secondary stage in Taif city
Page
71-117
سلطانة البقمي
View Article
|
PDF
1.87 MB
|
View on SCiNiTO
5
تطبيقات الذكاء الاصطناعي في مجال التعليم كمنبئ بالهناء الذاتي لـدى عينـة مـن طلبـة المـرحلــة الثـانـويــة بمحـافظــة جــدة Artificial Intelligence Applications in Education as a Predictor of Subjective well-being among a asmple of High School Students in Jeddah
Page
119-171
وفاء العتيبي; فاطمة السيد
View Article
|
PDF
1.73 MB
|
View on SCiNiTO
6
تصــور مقتــرح لتمــويــل التعليــم بالجــامعــات السعــوديــة فــي ضــوء بعــض الخبــرات العــــالميــــة A proposed vision for financing education in Saudi universities in light of some international experiences
Page
173-209
عواطف السيف; لولوه الصمعاني; هدى الرفاعي
View Article
|
PDF
763.71 K
|
View on SCiNiTO
7
فعــاليــة برنامــج علاجــي واقعــي لتحســين جــودة الحيــــاة لــــدى الـمــُرَاهِقــــــــَات اليَتِيْمَــــــــاتThe Effectiveness of Reality Therapy Program to Improve Quality of Life Among Orphaned Adolescent girls
Page
211-251
تهاني البقمي; عبدالله الزهراني
View Article
|
PDF
1.5 MB
|
View on SCiNiTO
8
أثر استخدام الفيديو المترجم في تدريس التطريز على التحصيل والشغف الأكاديمي لدى الطلاب ذوي الإعاقة السمعية بالجامعةThe impact of using subtitled video in teaching embroidery on the academic achievement and passion of students with hearing impairment at the university
Page
253-320
أسماء علي; آية عواد
View Article
|
PDF
2.83 MB
|
View on SCiNiTO