iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 21, Issue 70.2, June 2025
1
النشرة
Page
1-10
View Article
|
PDF
1.65 MB
|
View on SCiNiTO
2
معـرفــة معلمـي ذوي الإعـاقـات الفكـريـــة والنمـــائيـــة بالدليل التنظيمـي والاجرائــي داخــل معاهــد وبرامــج الــدمــجKnowledge of Teachers with Intellectual and developmental Disabilities of the Organizational and Procedural Guide within the Institutes and Integration Schools
Page
1-56
غفران الحواس; محمد العجلان
View Article
|
PDF
2.38 MB
|
View on SCiNiTO
3
فعاليـة المراقبـة الذاتيـة للانتبـاه باستخـدام بطاقـة حسـاب تكـرار السلـوك في تحسين السلوك الأكاديمي الموجه نحـو المهمـة لدى ذوي الإعاقة الفكرية البسيطة في المدارس الابتدائيةThe Effectiveness of Self-Monitoring of Attention Using a Behavior Frequency Recording Card in Improving On-Task Academic Behavior Among Students with Mild Intellectual Disa
Page
57-105
مهاء الدوسري
View Article
|
PDF
1.42 MB
|
View on SCiNiTO
4
درجة المشاركة الأسرية مع المختصين في الخطة التربوية الفردية لطلبـة صعوبـات التعلــم مـن وجهـة نظــر الأســــرThe Degree Of Famaliy Participation With Speciallsts In The Individual Educational Plan (Iep) For Students With Learning Disabilities From The Families’ Point Of View
Page
107-153
أثير البلوي; فيصل البلوي
View Article
|
PDF
1.81 MB
|
View on SCiNiTO
5
فعالية برنامج ارشادي قائم على نظرية الذات لخفض السلوك العدواني لدى عينة من الايتام ذوي الظروف الخاصةThe Effectiveness of a Counseling Program based on self-theory in Reducing Aggressive Behavior Among Orphans with Special Circumstances in Jeddah
Page
155-190
أحمد العتيبي; عبدالله المهداوي
View Article
|
PDF
1.33 MB
|
View on SCiNiTO