iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 19, Issue 34, June 2025, Page 1-171
1
معلومات العدد
View Article
|
PDF
266.01 K
|
View on SCiNiTO
2
استراتيجية مقترحة قائمة على نظرية معالجة المعلومات في تنمية مهارات التفكير التحليلي لدى طلاب التعليم الثانوي التجاري A Proposed Strategy Based On Information Processing Theory To Develop Analytical Thinking Skills For Secondary Commercial Education Students
Page
1-29
إيمان محمود عوض سليمان; أشرف بهجات; هانم محمد هاشم
View Article
|
PDF
966.12 K
|
View on SCiNiTO
3
تطوير منهج الدراسات الاجتماعية في ضوء رؤية المملكة العربية السعودية 2030 وأثره في تنمية الوعي بالقضايا البيئية لدى طلاب المرحلة الثانوية Developing the Social Studies Curriculum in Light of Saudi Vision 2030 and Its Impact on Raising Awareness of Environmental Issues among Secondary School Students
Page
30-60
خالد عايض الرشيدي; الهام بلال; شادية تمام
View Article
|
PDF
851.39 K
|
View on SCiNiTO
4
درجه تضمين مهارات القرن الحادي والعشرون في وحدة "أتحكم في حاسوبي" من منهج الحاسب الآلي لطلاب المرحلة المتوسطة بالمملكة العربية السعودية The degree of inclusion of 21st century skills in the “I Control My Computer” unit of the computer curriculum for intermediate school students in the Kingdom of Saudi Arabia
Page
61-97
محمد عبد الله الشاووش; وفاء کفافي; أشرف بهجات
View Article
|
PDF
1.02 MB
|
View on SCiNiTO
5
مستوى دافعية التعلم لدى طالبات المرحلة المتوسطة في مدينة عنيزة The level of learning motivation among intermediate school students in Unaizah city
Page
98-128
منيفة ضيف الله العتيبى
View Article
|
PDF
842.75 K
|
View on SCiNiTO
6
برنامج مقترح قائم على توجهات الاختبارات الدولية لتنمية التحصيل في العلوم لدى تلاميذ الصف الثاني متوسط بالمملكة العربية السعودية A proposed program based on international testing trends to improve science achievement among second-grade middle school students in the Kingdom of Saudi Arabia
Page
129-171
محمد خلف عوض الفقيري; أميمة محمد عفيفي أحمد; هناء فاروق أحمد
View Article
|
PDF
1.15 MB
|
View on SCiNiTO