iKNiTO Journal Management System
Toggle navigation
Home
Volume & Issue:
Volume 12, Issue 1, July 2025, Page 1-100
1
فعالية توظيف الدراما الإبداعية في تنمية المفاهيم الكونية لدى طفل الروضة في ضوء التغيرات المناخية An Enrichment Program in Digital Children’s Literature Based on Artificial Intelligence Applications to Develop Some Verbal Language Skills in Kindergarten Children
Page
1-150
فايزة أحمد عبد الرازق عوض
View Article
|
PDF
1.15 MB
|
View on SCiNiTO
2
التصلب العصبي المتعدد وعلاقته بالاضطراب الوجداني ثنائي القطب وبعض الاضطرابات المعرفية لدى الجنسين دراسة سيكومترية – إكلينيكية The Multiple Sclerosis and its relationship to bipolar affective disorder and some of cognitive dysfunction for both sexes. Psychometric – Clinical study
Page
151-182
أكرم فتحى يونس زيدان; زينب فكري علي محمد
View Article
|
PDF
6.19 MB
|
View on SCiNiTO
3
برنامج معرفي سلوكي قائم على القبول والالتزام لخفض إيذاء الذات لذوي الشخصية الحدية A cognitive behavioral program based on acceptance And commitment to reduce self-harm for people with Borderline personality
Page
183-213
أكرم فتحى يونس زيدان; بسمة محمد كمال الصباغ
View Article
|
PDF
495.84 K
|
View on SCiNiTO
4
تنمية مهارات القراءة والكتابة لدى الأطفال Developing children's reading and writing skills
Page
214-240
محمد حسين محمد سعد الدين الحسيني; نسمه محمد عبدالفتاح محمد
View Article
|
PDF
3.22 MB
|
View on SCiNiTO
5
التواصل الاجتماعي لدى أطفال ما قبل المدرسة Social communication in preschool children
Page
241-271
نجلاء محمد عاطف خليل; محمد حسين محمد سعد الدين الحسيني; خلود محمد مصطفى الشحات
View Article
|
PDF
2.85 MB
|
View on SCiNiTO
6
معايير تصميم وإنتاج واستخدام الكتب التفاعلية Quiet Books)) لأطفال الحضانة ورياض الأطفال في ضوء مدخل منتسوري Standards for the design, production and use of Quiet Books for nursery and kindergarten children in light of the Montessori approach
Page
272-398
منال محمود عبد الحميد موسى
View Article
|
PDF
17.43 MB
|
View on SCiNiTO