EKB Journal Management System
Volume & Issue: Volume 12, Issue 2 - Serial Number 12, 2015, Page 1-165  XML

1

DISPUTES OVER PRIVATE PROPERTY RIGHTS IN DEIR EL-MADIN

Page 1-11
هبة الله صبحي

2

DES PIÈCES REPRÉSENTANT LES INSIGNES ET LES VÊTEMENTS LITURGIQUES COPTES CONSERVÉS DANS LES MUSÉES ARCHÉOLOGIQUES D’EGYPTE

Page 13-34
ماري مجدي أنور

3

THE IMPACT OF SERVICE QUALITY ATTRIBUTES ON CUSTOMERS’ TIPPING BEHAVIOR IN EGYPTIAN RESTAURANTS

Page 35-50
حسام سعيد شحاتة

4

INVESTIGATING HOTEL OUTSOURCING IN THE EGYPTIAN HOTEL MARKET: REASONS, BARRIERS AND ACTIVITIES

Page 51-76
سيد الحوشي، جيلان الدمرداش عثمان السعيد

5

MEASURING CUSTOMER’S SATISFACTION AS A TOOL TO IMPROVE THE QUALITY OF SERVICES IN EGYPTIAN SPAS (SPAS IN CAIRO CITY AS A CASE STUDY)

Page 77-88
سهى بهجت فرج

6

ATTITUDES TOWARDS RELUCTANCE TO WORK IN THE EGYPTIAN TOURISM SECTOR

Page 89-102
محمد عبد العاطي، محمد عنتر

7

THE ROLE OF LEGISLATIONS IN ASSURING TOURISTS’ SAFETY (A STUDY OF VIOLENT TOURISTIC CRIMES AFFECTING TOURISTS’ SECURITY IN EGYPTAPPLYING ON SHARM EL-SHEIKH AS A TOURIST DESTINATION)

Page 103-124
سابرينا محمد أحمد

8

STUDYING TOURISM WEBSITES AND THE EFFECTS OF ONLINE SOCIAL MEDIA

Page 125-140
هالة نبيل هلالي

9

دور الإدارة الإعلامية للأزمات في إدارة أزمات القطاع السياحي

Page 141-164
رفيق السعيد، هالة هلالي،نرمين مرسي، أماني نبيل