الاتجاه نحو التقييم الواقعي لمخرجات التعلم وعلاقته بقلق الإحصاء والتحصيل المعرفي له لدى طالبات كلية العلوم الإقتصادية والموارد المالية Attitude towards Realistic Assessment of Learning Outcomes and Its Relationship to Statistics Anxiety and Statistical Cognitive Achievement among Female Students of Faculty of Economics and Financial Resources
بن رزق الله الزهراني, . (2023). الاتجاه نحو التقييم الواقعي لمخرجات التعلم وعلاقته بقلق الإحصاء والتحصيل المعرفي له لدى طالبات كلية العلوم الإقتصادية والموارد المالية Attitude towards Realistic Assessment of Learning Outcomes and Its Relationship to Statistics Anxiety and Statistical Cognitive Achievement among Female Students of Faculty of Economics and Financial Resources. EKB Journal Management System, 18(18), 381-420. doi: 10.21608/jeor.2023.354966
محمد بن رزق الله الزهراني. "الاتجاه نحو التقييم الواقعي لمخرجات التعلم وعلاقته بقلق الإحصاء والتحصيل المعرفي له لدى طالبات كلية العلوم الإقتصادية والموارد المالية Attitude towards Realistic Assessment of Learning Outcomes and Its Relationship to Statistics Anxiety and Statistical Cognitive Achievement among Female Students of Faculty of Economics and Financial Resources". EKB Journal Management System, 18, 18, 2023, 381-420. doi: 10.21608/jeor.2023.354966
بن رزق الله الزهراني, . (2023). 'الاتجاه نحو التقييم الواقعي لمخرجات التعلم وعلاقته بقلق الإحصاء والتحصيل المعرفي له لدى طالبات كلية العلوم الإقتصادية والموارد المالية Attitude towards Realistic Assessment of Learning Outcomes and Its Relationship to Statistics Anxiety and Statistical Cognitive Achievement among Female Students of Faculty of Economics and Financial Resources', EKB Journal Management System, 18(18), pp. 381-420. doi: 10.21608/jeor.2023.354966
بن رزق الله الزهراني, . الاتجاه نحو التقييم الواقعي لمخرجات التعلم وعلاقته بقلق الإحصاء والتحصيل المعرفي له لدى طالبات كلية العلوم الإقتصادية والموارد المالية Attitude towards Realistic Assessment of Learning Outcomes and Its Relationship to Statistics Anxiety and Statistical Cognitive Achievement among Female Students of Faculty of Economics and Financial Resources. EKB Journal Management System, 2023; 18(18): 381-420. doi: 10.21608/jeor.2023.354966