التنافر المعرفى وعلاقته بالتوقعات الأكاديمية للنجاح وقيم المهمة فى ضوء نموذج Eccles للتوقع – القيمة لدى عينة من طلبة الجامعة. Cognitive dissonance and its relation with academic expectations and task values in view of Eccles model for expectancy-value with a sample of university students
محمد عثمان ابراهيم, . (2023). التنافر المعرفى وعلاقته بالتوقعات الأكاديمية للنجاح وقيم المهمة فى ضوء نموذج Eccles للتوقع – القيمة لدى عينة من طلبة الجامعة. Cognitive dissonance and its relation with academic expectations and task values in view of Eccles model for expectancy-value with a sample of university students. EKB Journal Management System, 29(11.1), 237-300. doi: 10.21608/jsu.2023.358757
شهدان محمد عثمان ابراهيم. "التنافر المعرفى وعلاقته بالتوقعات الأكاديمية للنجاح وقيم المهمة فى ضوء نموذج Eccles للتوقع – القيمة لدى عينة من طلبة الجامعة. Cognitive dissonance and its relation with academic expectations and task values in view of Eccles model for expectancy-value with a sample of university students". EKB Journal Management System, 29, 11.1, 2023, 237-300. doi: 10.21608/jsu.2023.358757
محمد عثمان ابراهيم, . (2023). 'التنافر المعرفى وعلاقته بالتوقعات الأكاديمية للنجاح وقيم المهمة فى ضوء نموذج Eccles للتوقع – القيمة لدى عينة من طلبة الجامعة. Cognitive dissonance and its relation with academic expectations and task values in view of Eccles model for expectancy-value with a sample of university students', EKB Journal Management System, 29(11.1), pp. 237-300. doi: 10.21608/jsu.2023.358757
محمد عثمان ابراهيم, . التنافر المعرفى وعلاقته بالتوقعات الأكاديمية للنجاح وقيم المهمة فى ضوء نموذج Eccles للتوقع – القيمة لدى عينة من طلبة الجامعة. Cognitive dissonance and its relation with academic expectations and task values in view of Eccles model for expectancy-value with a sample of university students. EKB Journal Management System, 2023; 29(11.1): 237-300. doi: 10.21608/jsu.2023.358757