مــدى رضـــا أســر الطلبــة ذوي صعــوبـات التعلـــم عـن الخدمـات التـربـويـة والمسـانــدة المقـدمـة فـــي غــرف المصــادر بمحــافظــة جــدة  The extent of satisfaction of families of students with learning difficulties with the educational and support services provided in resource rooms in Jeddah Governorate
محمـد سعـيد الـريضـي, ., سلمـان الرفاعـي الجهني, . (2025). مــدى رضـــا أســر الطلبــة ذوي صعــوبـات التعلـــم عـن الخدمـات التـربـويـة والمسـانــدة المقـدمـة فـــي غــرف المصــادر بمحــافظــة جــدة  The extent of satisfaction of families of students with learning difficulties with the educational and support services provided in resource rooms in Jeddah Governorate. EKB Journal Management System, 30(30.2), 298-328. doi: 10.21608/jeor.2025.402215
عبدالله محمـد سعـيد الـريضـي; مشعل سلمـان الرفاعـي الجهني. "مــدى رضـــا أســر الطلبــة ذوي صعــوبـات التعلـــم عـن الخدمـات التـربـويـة والمسـانــدة المقـدمـة فـــي غــرف المصــادر بمحــافظــة جــدة  The extent of satisfaction of families of students with learning difficulties with the educational and support services provided in resource rooms in Jeddah Governorate". EKB Journal Management System, 30, 30.2, 2025, 298-328. doi: 10.21608/jeor.2025.402215
محمـد سعـيد الـريضـي, ., سلمـان الرفاعـي الجهني, . (2025). 'مــدى رضـــا أســر الطلبــة ذوي صعــوبـات التعلـــم عـن الخدمـات التـربـويـة والمسـانــدة المقـدمـة فـــي غــرف المصــادر بمحــافظــة جــدة  The extent of satisfaction of families of students with learning difficulties with the educational and support services provided in resource rooms in Jeddah Governorate', EKB Journal Management System, 30(30.2), pp. 298-328. doi: 10.21608/jeor.2025.402215
محمـد سعـيد الـريضـي, ., سلمـان الرفاعـي الجهني, . مــدى رضـــا أســر الطلبــة ذوي صعــوبـات التعلـــم عـن الخدمـات التـربـويـة والمسـانــدة المقـدمـة فـــي غــرف المصــادر بمحــافظــة جــدة  The extent of satisfaction of families of students with learning difficulties with the educational and support services provided in resource rooms in Jeddah Governorate. EKB Journal Management System, 2025; 30(30.2): 298-328. doi: 10.21608/jeor.2025.402215