فاعلية برنامج تدريبي مقترح قائم على أبعاد التنمية المستدامة لتنمية الوعي البيئي لدى معلمي الكيمياء بالمرحلة الثانوية بالمملكة العربية السعودية The Effectiveness of a Proposed Training Program Based on the Dimensions of Sustainable Development to Enhance Environmental Awareness among Secondary School Chemistry Teachers in the Kingdom of Saudi Arabia
الحسني, ., الموجى, .., أحمد, . (2025). فاعلية برنامج تدريبي مقترح قائم على أبعاد التنمية المستدامة لتنمية الوعي البيئي لدى معلمي الكيمياء بالمرحلة الثانوية بالمملكة العربية السعودية The Effectiveness of a Proposed Training Program Based on the Dimensions of Sustainable Development to Enhance Environmental Awareness among Secondary School Chemistry Teachers in the Kingdom of Saudi Arabia. EKB Journal Management System, 18(33), 16-110. doi: 10.21608/ijcte.2025.406116
محمد إبراهيم جعدان الحسني; .د أماني محمد سعد الدين الموجى; أميمة محمد عفيفي أحمد. "فاعلية برنامج تدريبي مقترح قائم على أبعاد التنمية المستدامة لتنمية الوعي البيئي لدى معلمي الكيمياء بالمرحلة الثانوية بالمملكة العربية السعودية The Effectiveness of a Proposed Training Program Based on the Dimensions of Sustainable Development to Enhance Environmental Awareness among Secondary School Chemistry Teachers in the Kingdom of Saudi Arabia". EKB Journal Management System, 18, 33, 2025, 16-110. doi: 10.21608/ijcte.2025.406116
الحسني, ., الموجى, .., أحمد, . (2025). 'فاعلية برنامج تدريبي مقترح قائم على أبعاد التنمية المستدامة لتنمية الوعي البيئي لدى معلمي الكيمياء بالمرحلة الثانوية بالمملكة العربية السعودية The Effectiveness of a Proposed Training Program Based on the Dimensions of Sustainable Development to Enhance Environmental Awareness among Secondary School Chemistry Teachers in the Kingdom of Saudi Arabia', EKB Journal Management System, 18(33), pp. 16-110. doi: 10.21608/ijcte.2025.406116
الحسني, ., الموجى, .., أحمد, . فاعلية برنامج تدريبي مقترح قائم على أبعاد التنمية المستدامة لتنمية الوعي البيئي لدى معلمي الكيمياء بالمرحلة الثانوية بالمملكة العربية السعودية The Effectiveness of a Proposed Training Program Based on the Dimensions of Sustainable Development to Enhance Environmental Awareness among Secondary School Chemistry Teachers in the Kingdom of Saudi Arabia. EKB Journal Management System, 2025; 18(33): 16-110. doi: 10.21608/ijcte.2025.406116