أثر استخدام التعلم المصغر في بيئة تعلم رقمية في تنميـة التحصيـل المعرفـي لـدى طالبـات المرحلـة المتوسطـة بمـادة العلـوم ودافعيتهـم للتعلـم بمكـة المكـرمـة The effect of using micro-learning in a digital learning environment in developing cognitive achievement and motivation to learn among middle school female students in the science subject in the city of Makkah.
الجـفـــري, ., الحازمي, . (2025). أثر استخدام التعلم المصغر في بيئة تعلم رقمية في تنميـة التحصيـل المعرفـي لـدى طالبـات المرحلـة المتوسطـة بمـادة العلـوم ودافعيتهـم للتعلـم بمكـة المكـرمـة The effect of using micro-learning in a digital learning environment in developing cognitive achievement and motivation to learn among middle school female students in the science subject in the city of Makkah.. EKB Journal Management System, 2(4), 23-77. doi: 10.21608/ajset.2025.410630
د/ سـمــاح بنت حـســين صــالـح الجـفـــري; رحــاب بنت عبد الرحيم سليمان الحازمي. "أثر استخدام التعلم المصغر في بيئة تعلم رقمية في تنميـة التحصيـل المعرفـي لـدى طالبـات المرحلـة المتوسطـة بمـادة العلـوم ودافعيتهـم للتعلـم بمكـة المكـرمـة The effect of using micro-learning in a digital learning environment in developing cognitive achievement and motivation to learn among middle school female students in the science subject in the city of Makkah.". EKB Journal Management System, 2, 4, 2025, 23-77. doi: 10.21608/ajset.2025.410630
الجـفـــري, ., الحازمي, . (2025). 'أثر استخدام التعلم المصغر في بيئة تعلم رقمية في تنميـة التحصيـل المعرفـي لـدى طالبـات المرحلـة المتوسطـة بمـادة العلـوم ودافعيتهـم للتعلـم بمكـة المكـرمـة The effect of using micro-learning in a digital learning environment in developing cognitive achievement and motivation to learn among middle school female students in the science subject in the city of Makkah.', EKB Journal Management System, 2(4), pp. 23-77. doi: 10.21608/ajset.2025.410630
الجـفـــري, ., الحازمي, . أثر استخدام التعلم المصغر في بيئة تعلم رقمية في تنميـة التحصيـل المعرفـي لـدى طالبـات المرحلـة المتوسطـة بمـادة العلـوم ودافعيتهـم للتعلـم بمكـة المكـرمـة The effect of using micro-learning in a digital learning environment in developing cognitive achievement and motivation to learn among middle school female students in the science subject in the city of Makkah.. EKB Journal Management System, 2025; 2(4): 23-77. doi: 10.21608/ajset.2025.410630