تصـورات المعلمـين في برنـامـج لـدمـج الطـلاب ذوي الإعــاقــة الفكـريــة فـي المـرحلــة الثـانـويـة بمـدينــة جـدة حـول استخـدامـــات الـواقــع المعــزز Teachers' perceptions in a program to integrate students with intellectual disabilities at the secondary level  in Jeddah on the uses of augmented reality
طـايـل سعـود السلمـي, ., يحيـى حـامـد العـامـري, . (2025). تصـورات المعلمـين في برنـامـج لـدمـج الطـلاب ذوي الإعــاقــة الفكـريــة فـي المـرحلــة الثـانـويـة بمـدينــة جـدة حـول استخـدامـــات الـواقــع المعــزز Teachers' perceptions in a program to integrate students with intellectual disabilities at the secondary level  in Jeddah on the uses of augmented reality. EKB Journal Management System, 18(67.2), 104-161. doi: 10.21608/sero.2025.410777
صقر طـايـل سعـود السلمـي; فيصل يحيـى حـامـد العـامـري. "تصـورات المعلمـين في برنـامـج لـدمـج الطـلاب ذوي الإعــاقــة الفكـريــة فـي المـرحلــة الثـانـويـة بمـدينــة جـدة حـول استخـدامـــات الـواقــع المعــزز Teachers' perceptions in a program to integrate students with intellectual disabilities at the secondary level  in Jeddah on the uses of augmented reality". EKB Journal Management System, 18, 67.2, 2025, 104-161. doi: 10.21608/sero.2025.410777
طـايـل سعـود السلمـي, ., يحيـى حـامـد العـامـري, . (2025). 'تصـورات المعلمـين في برنـامـج لـدمـج الطـلاب ذوي الإعــاقــة الفكـريــة فـي المـرحلــة الثـانـويـة بمـدينــة جـدة حـول استخـدامـــات الـواقــع المعــزز Teachers' perceptions in a program to integrate students with intellectual disabilities at the secondary level  in Jeddah on the uses of augmented reality', EKB Journal Management System, 18(67.2), pp. 104-161. doi: 10.21608/sero.2025.410777
طـايـل سعـود السلمـي, ., يحيـى حـامـد العـامـري, . تصـورات المعلمـين في برنـامـج لـدمـج الطـلاب ذوي الإعــاقــة الفكـريــة فـي المـرحلــة الثـانـويـة بمـدينــة جـدة حـول استخـدامـــات الـواقــع المعــزز Teachers' perceptions in a program to integrate students with intellectual disabilities at the secondary level  in Jeddah on the uses of augmented reality. EKB Journal Management System, 2025; 18(67.2): 104-161. doi: 10.21608/sero.2025.410777