متطلبات التعليم الإلكتروني وإمكانية الوصول لذوي الإعاقة السمعية في مدارس الدمج من وجهة نظر الطالبات المتـدربات الجامعيات السعوديات Requirements for e-learning and accessibility for people with hearing disabilities in inclusion schools from the perspective of female students university trainees
مــروح السـرديـــه, . (2025). متطلبات التعليم الإلكتروني وإمكانية الوصول لذوي الإعاقة السمعية في مدارس الدمج من وجهة نظر الطالبات المتـدربات الجامعيات السعوديات Requirements for e-learning and accessibility for people with hearing disabilities in inclusion schools from the perspective of female students university trainees. EKB Journal Management System, 18(67.2), 162-189. doi: 10.21608/sero.2025.410778
هيا مــروح السـرديـــه. "متطلبات التعليم الإلكتروني وإمكانية الوصول لذوي الإعاقة السمعية في مدارس الدمج من وجهة نظر الطالبات المتـدربات الجامعيات السعوديات Requirements for e-learning and accessibility for people with hearing disabilities in inclusion schools from the perspective of female students university trainees". EKB Journal Management System, 18, 67.2, 2025, 162-189. doi: 10.21608/sero.2025.410778
مــروح السـرديـــه, . (2025). 'متطلبات التعليم الإلكتروني وإمكانية الوصول لذوي الإعاقة السمعية في مدارس الدمج من وجهة نظر الطالبات المتـدربات الجامعيات السعوديات Requirements for e-learning and accessibility for people with hearing disabilities in inclusion schools from the perspective of female students university trainees', EKB Journal Management System, 18(67.2), pp. 162-189. doi: 10.21608/sero.2025.410778
مــروح السـرديـــه, . متطلبات التعليم الإلكتروني وإمكانية الوصول لذوي الإعاقة السمعية في مدارس الدمج من وجهة نظر الطالبات المتـدربات الجامعيات السعوديات Requirements for e-learning and accessibility for people with hearing disabilities in inclusion schools from the perspective of female students university trainees. EKB Journal Management System, 2025; 18(67.2): 162-189. doi: 10.21608/sero.2025.410778