تصميم بيئة تعليمية افتراضية وفق نظرية التكامل الحسي وقيـاس تأثيـرهـا علـى اضطـراب المعـالجـة الحسيـة عنـد الأطفـال ذوي اضطـراب طيـف التـوحــد Designing a Virtual Learning Environment According to Sensory Integration Theory and Measuring its Effect on Sensory Processing Disorder in Children with Autism S Disorder
عبـد الـرحمـن صالـح السليـم, ., بن تركـي التركـي, ., عبـداللـه العثمـان, . (2025). تصميم بيئة تعليمية افتراضية وفق نظرية التكامل الحسي وقيـاس تأثيـرهـا علـى اضطـراب المعـالجـة الحسيـة عنـد الأطفـال ذوي اضطـراب طيـف التـوحــد Designing a Virtual Learning Environment According to Sensory Integration Theory and Measuring its Effect on Sensory Processing Disorder in Children with Autism S Disorder. EKB Journal Management System, 18(67.1), 29-67. doi: 10.21608/sero.2025.410790
مها عبـد الـرحمـن صالـح السليـم; عثمان بن تركـي التركـي; ابراهيم عبـداللـه العثمـان. "تصميم بيئة تعليمية افتراضية وفق نظرية التكامل الحسي وقيـاس تأثيـرهـا علـى اضطـراب المعـالجـة الحسيـة عنـد الأطفـال ذوي اضطـراب طيـف التـوحــد Designing a Virtual Learning Environment According to Sensory Integration Theory and Measuring its Effect on Sensory Processing Disorder in Children with Autism S Disorder". EKB Journal Management System, 18, 67.1, 2025, 29-67. doi: 10.21608/sero.2025.410790
عبـد الـرحمـن صالـح السليـم, ., بن تركـي التركـي, ., عبـداللـه العثمـان, . (2025). 'تصميم بيئة تعليمية افتراضية وفق نظرية التكامل الحسي وقيـاس تأثيـرهـا علـى اضطـراب المعـالجـة الحسيـة عنـد الأطفـال ذوي اضطـراب طيـف التـوحــد Designing a Virtual Learning Environment According to Sensory Integration Theory and Measuring its Effect on Sensory Processing Disorder in Children with Autism S Disorder', EKB Journal Management System, 18(67.1), pp. 29-67. doi: 10.21608/sero.2025.410790
عبـد الـرحمـن صالـح السليـم, ., بن تركـي التركـي, ., عبـداللـه العثمـان, . تصميم بيئة تعليمية افتراضية وفق نظرية التكامل الحسي وقيـاس تأثيـرهـا علـى اضطـراب المعـالجـة الحسيـة عنـد الأطفـال ذوي اضطـراب طيـف التـوحــد Designing a Virtual Learning Environment According to Sensory Integration Theory and Measuring its Effect on Sensory Processing Disorder in Children with Autism S Disorder. EKB Journal Management System, 2025; 18(67.1): 29-67. doi: 10.21608/sero.2025.410790