فاعلية التعلم الخبراتى في تدريس الرياضيات على تنمية التفكير السابر وحب الاستطلاع المعرفي لدى تلاميذ الصف الخامس الأساسي بسلطنة عُمان The Effectiveness of Experiential Learning in Teaching Mathematics in Developing Probe Thinking and Curiosity Epistemic among Fifth Grade Students in The Sultanate of Oman
حسين, . (2024). فاعلية التعلم الخبراتى في تدريس الرياضيات على تنمية التفكير السابر وحب الاستطلاع المعرفي لدى تلاميذ الصف الخامس الأساسي بسلطنة عُمان The Effectiveness of Experiential Learning in Teaching Mathematics in Developing Probe Thinking and Curiosity Epistemic among Fifth Grade Students in The Sultanate of Oman. EKB Journal Management System, 27(6), 231-279. doi: 10.21608/armin.2024.410939
إبراهيم التونسي السيد حسين. "فاعلية التعلم الخبراتى في تدريس الرياضيات على تنمية التفكير السابر وحب الاستطلاع المعرفي لدى تلاميذ الصف الخامس الأساسي بسلطنة عُمان The Effectiveness of Experiential Learning in Teaching Mathematics in Developing Probe Thinking and Curiosity Epistemic among Fifth Grade Students in The Sultanate of Oman". EKB Journal Management System, 27, 6, 2024, 231-279. doi: 10.21608/armin.2024.410939
حسين, . (2024). 'فاعلية التعلم الخبراتى في تدريس الرياضيات على تنمية التفكير السابر وحب الاستطلاع المعرفي لدى تلاميذ الصف الخامس الأساسي بسلطنة عُمان The Effectiveness of Experiential Learning in Teaching Mathematics in Developing Probe Thinking and Curiosity Epistemic among Fifth Grade Students in The Sultanate of Oman', EKB Journal Management System, 27(6), pp. 231-279. doi: 10.21608/armin.2024.410939
حسين, . فاعلية التعلم الخبراتى في تدريس الرياضيات على تنمية التفكير السابر وحب الاستطلاع المعرفي لدى تلاميذ الصف الخامس الأساسي بسلطنة عُمان The Effectiveness of Experiential Learning in Teaching Mathematics in Developing Probe Thinking and Curiosity Epistemic among Fifth Grade Students in The Sultanate of Oman. EKB Journal Management System, 2024; 27(6): 231-279. doi: 10.21608/armin.2024.410939