تصميم بيئة تعلم تكيفية قائمة على نمط العرض (الهرمى/الشبكى) فى تنمية المهارات الرقمية للبحث العلمى لدى طلاب المرحلة الثانوية Designing an adaptive learning environment based on the presentation pattern (hierarchical / network) in developing digital skills for scientific research among secondary school students.
شعبان, ., الطباخ, ., محمد, ., العياط, ., الشعراوى, . (2021). تصميم بيئة تعلم تكيفية قائمة على نمط العرض (الهرمى/الشبكى) فى تنمية المهارات الرقمية للبحث العلمى لدى طلاب المرحلة الثانوية Designing an adaptive learning environment based on the presentation pattern (hierarchical / network) in developing digital skills for scientific research among secondary school students.. EKB Journal Management System, 14(14), 433-457. doi: 10.21608/sjsep.2025.393848.1302
حمدي إسماعيل شعبان; حسناء عبد العاطي الطباخ; مجدى عبد البديع محمد; أحمد عبد الكافى العياط; نيره مصطفى محمد أبو النصر الشعراوى. "تصميم بيئة تعلم تكيفية قائمة على نمط العرض (الهرمى/الشبكى) فى تنمية المهارات الرقمية للبحث العلمى لدى طلاب المرحلة الثانوية Designing an adaptive learning environment based on the presentation pattern (hierarchical / network) in developing digital skills for scientific research among secondary school students.". EKB Journal Management System, 14, 14, 2021, 433-457. doi: 10.21608/sjsep.2025.393848.1302
شعبان, ., الطباخ, ., محمد, ., العياط, ., الشعراوى, . (2021). 'تصميم بيئة تعلم تكيفية قائمة على نمط العرض (الهرمى/الشبكى) فى تنمية المهارات الرقمية للبحث العلمى لدى طلاب المرحلة الثانوية Designing an adaptive learning environment based on the presentation pattern (hierarchical / network) in developing digital skills for scientific research among secondary school students.', EKB Journal Management System, 14(14), pp. 433-457. doi: 10.21608/sjsep.2025.393848.1302
شعبان, ., الطباخ, ., محمد, ., العياط, ., الشعراوى, . تصميم بيئة تعلم تكيفية قائمة على نمط العرض (الهرمى/الشبكى) فى تنمية المهارات الرقمية للبحث العلمى لدى طلاب المرحلة الثانوية Designing an adaptive learning environment based on the presentation pattern (hierarchical / network) in developing digital skills for scientific research among secondary school students.. EKB Journal Management System, 2021; 14(14): 433-457. doi: 10.21608/sjsep.2025.393848.1302