بين الابتكار والإجهاد النفسي: استكشاف مستويات الاتجاه نحو التعلم المُعزز بالذكاء الاصطناعي ورقمنة التعليم والاجهاد الرقمي الأكاديمي لدى طلاب جامعة جازان Between Innovation and Stress: Exploring Levels of Attitude Towards AI-Enhanced Learning, Digital Education, and Academic digital stress Among Jazan University Students
عريشي, . (2025). بين الابتكار والإجهاد النفسي: استكشاف مستويات الاتجاه نحو التعلم المُعزز بالذكاء الاصطناعي ورقمنة التعليم والاجهاد الرقمي الأكاديمي لدى طلاب جامعة جازان Between Innovation and Stress: Exploring Levels of Attitude Towards AI-Enhanced Learning, Digital Education, and Academic digital stress Among Jazan University Students. EKB Journal Management System, 2025(60), 1659-1810. doi: 10.21608/jartf.2025.445487
صديق بن أحمد محمد عريشي. "بين الابتكار والإجهاد النفسي: استكشاف مستويات الاتجاه نحو التعلم المُعزز بالذكاء الاصطناعي ورقمنة التعليم والاجهاد الرقمي الأكاديمي لدى طلاب جامعة جازان Between Innovation and Stress: Exploring Levels of Attitude Towards AI-Enhanced Learning, Digital Education, and Academic digital stress Among Jazan University Students". EKB Journal Management System, 2025, 60, 2025, 1659-1810. doi: 10.21608/jartf.2025.445487
عريشي, . (2025). 'بين الابتكار والإجهاد النفسي: استكشاف مستويات الاتجاه نحو التعلم المُعزز بالذكاء الاصطناعي ورقمنة التعليم والاجهاد الرقمي الأكاديمي لدى طلاب جامعة جازان Between Innovation and Stress: Exploring Levels of Attitude Towards AI-Enhanced Learning, Digital Education, and Academic digital stress Among Jazan University Students', EKB Journal Management System, 2025(60), pp. 1659-1810. doi: 10.21608/jartf.2025.445487
عريشي, . بين الابتكار والإجهاد النفسي: استكشاف مستويات الاتجاه نحو التعلم المُعزز بالذكاء الاصطناعي ورقمنة التعليم والاجهاد الرقمي الأكاديمي لدى طلاب جامعة جازان Between Innovation and Stress: Exploring Levels of Attitude Towards AI-Enhanced Learning, Digital Education, and Academic digital stress Among Jazan University Students. EKB Journal Management System, 2025; 2025(60): 1659-1810. doi: 10.21608/jartf.2025.445487