فاعلية برنامج تعليمي قائم على مبادئ نظرية (TRIZ) لتنمية الاستيعاب المفاهيمي في العلوم لدى تلاميذ المرحلة الاعدادية The Effectiveness of Educational Program Based on the Principles of (TRIZ) Theory to improve conceptual Comprehension for Preparatory Stage Students
يوسف, ., الشيخ, ., عماره, . (2025). فاعلية برنامج تعليمي قائم على مبادئ نظرية (TRIZ) لتنمية الاستيعاب المفاهيمي في العلوم لدى تلاميذ المرحلة الاعدادية The Effectiveness of Educational Program Based on the Principles of (TRIZ) Theory to improve conceptual Comprehension for Preparatory Stage Students. EKB Journal Management System, 119(2), 126-153. doi: 10.21608/jkta.2025.448934
مجدي جوهر قمر الشيخ يوسف; مصطفي محمد الشيخ; هالة محمد أحمد عماره. "فاعلية برنامج تعليمي قائم على مبادئ نظرية (TRIZ) لتنمية الاستيعاب المفاهيمي في العلوم لدى تلاميذ المرحلة الاعدادية The Effectiveness of Educational Program Based on the Principles of (TRIZ) Theory to improve conceptual Comprehension for Preparatory Stage Students". EKB Journal Management System, 119, 2, 2025, 126-153. doi: 10.21608/jkta.2025.448934
يوسف, ., الشيخ, ., عماره, . (2025). 'فاعلية برنامج تعليمي قائم على مبادئ نظرية (TRIZ) لتنمية الاستيعاب المفاهيمي في العلوم لدى تلاميذ المرحلة الاعدادية The Effectiveness of Educational Program Based on the Principles of (TRIZ) Theory to improve conceptual Comprehension for Preparatory Stage Students', EKB Journal Management System, 119(2), pp. 126-153. doi: 10.21608/jkta.2025.448934
يوسف, ., الشيخ, ., عماره, . فاعلية برنامج تعليمي قائم على مبادئ نظرية (TRIZ) لتنمية الاستيعاب المفاهيمي في العلوم لدى تلاميذ المرحلة الاعدادية The Effectiveness of Educational Program Based on the Principles of (TRIZ) Theory to improve conceptual Comprehension for Preparatory Stage Students. EKB Journal Management System, 2025; 119(2): 126-153. doi: 10.21608/jkta.2025.448934