الدور الوسيط للطفو الأكاديمي في العلاقة بين الذكاء الوجداني والمشاركة الطلابية لدى طلبة المرحلة الجامعية The mediating role of academic buoyancy in the relationship between emotional intelligence and student engagement among undergraduate students
بريك, . (2024). الدور الوسيط للطفو الأكاديمي في العلاقة بين الذكاء الوجداني والمشاركة الطلابية لدى طلبة المرحلة الجامعية The mediating role of academic buoyancy in the relationship between emotional intelligence and student engagement among undergraduate students. EKB Journal Management System, 115(1), 1-64. doi: 10.21608/jkta.2024.450092
السيد رمضان بريك. "الدور الوسيط للطفو الأكاديمي في العلاقة بين الذكاء الوجداني والمشاركة الطلابية لدى طلبة المرحلة الجامعية The mediating role of academic buoyancy in the relationship between emotional intelligence and student engagement among undergraduate students". EKB Journal Management System, 115, 1, 2024, 1-64. doi: 10.21608/jkta.2024.450092
بريك, . (2024). 'الدور الوسيط للطفو الأكاديمي في العلاقة بين الذكاء الوجداني والمشاركة الطلابية لدى طلبة المرحلة الجامعية The mediating role of academic buoyancy in the relationship between emotional intelligence and student engagement among undergraduate students', EKB Journal Management System, 115(1), pp. 1-64. doi: 10.21608/jkta.2024.450092
بريك, . الدور الوسيط للطفو الأكاديمي في العلاقة بين الذكاء الوجداني والمشاركة الطلابية لدى طلبة المرحلة الجامعية The mediating role of academic buoyancy in the relationship between emotional intelligence and student engagement among undergraduate students. EKB Journal Management System, 2024; 115(1): 1-64. doi: 10.21608/jkta.2024.450092