فـــاعليــــــة برنـــامـــج تـــدريبــــــي في تحســـين مستــــــوى مـــا وراء المزاج وأثـــره على المستـــوى الأكاديمـــي لـدى عينـة مـن طـالبــات المـرحلـة الثـانــويـة The Effectiveness of a Training Program in Improving the Level of Meta-Mood and Its Impact on Academic Level among a Sample of Secondary Stage Female Students
الرشودي, ., جادو, . (2025). فـــاعليــــــة برنـــامـــج تـــدريبــــــي في تحســـين مستــــــوى مـــا وراء المزاج وأثـــره على المستـــوى الأكاديمـــي لـدى عينـة مـن طـالبــات المـرحلـة الثـانــويـة The Effectiveness of a Training Program in Improving the Level of Meta-Mood and Its Impact on Academic Level among a Sample of Secondary Stage Female Students. EKB Journal Management System, 36(36.1), 165-218. doi: 10.21608/jeor.2025.450785
شادن الرشودي; جمال جادو. "فـــاعليــــــة برنـــامـــج تـــدريبــــــي في تحســـين مستــــــوى مـــا وراء المزاج وأثـــره على المستـــوى الأكاديمـــي لـدى عينـة مـن طـالبــات المـرحلـة الثـانــويـة The Effectiveness of a Training Program in Improving the Level of Meta-Mood and Its Impact on Academic Level among a Sample of Secondary Stage Female Students". EKB Journal Management System, 36, 36.1, 2025, 165-218. doi: 10.21608/jeor.2025.450785
الرشودي, ., جادو, . (2025). 'فـــاعليــــــة برنـــامـــج تـــدريبــــــي في تحســـين مستــــــوى مـــا وراء المزاج وأثـــره على المستـــوى الأكاديمـــي لـدى عينـة مـن طـالبــات المـرحلـة الثـانــويـة The Effectiveness of a Training Program in Improving the Level of Meta-Mood and Its Impact on Academic Level among a Sample of Secondary Stage Female Students', EKB Journal Management System, 36(36.1), pp. 165-218. doi: 10.21608/jeor.2025.450785
الرشودي, ., جادو, . فـــاعليــــــة برنـــامـــج تـــدريبــــــي في تحســـين مستــــــوى مـــا وراء المزاج وأثـــره على المستـــوى الأكاديمـــي لـدى عينـة مـن طـالبــات المـرحلـة الثـانــويـة The Effectiveness of a Training Program in Improving the Level of Meta-Mood and Its Impact on Academic Level among a Sample of Secondary Stage Female Students. EKB Journal Management System, 2025; 36(36.1): 165-218. doi: 10.21608/jeor.2025.450785