فاعلية برنامج قائم على توظيف تقنيات الواقع المُعززAugmented Reality لتنمية الأداء المهاري بمقرر التربية الفنية لدى تلاميذ المرحلة الابتدائية The effectiveness of a program based on the use of augmented reality technologies to develop the skill performance of primary school students in the art education curriculum.
يونس, . (2025). فاعلية برنامج قائم على توظيف تقنيات الواقع المُعززAugmented Reality لتنمية الأداء المهاري بمقرر التربية الفنية لدى تلاميذ المرحلة الابتدائية The effectiveness of a program based on the use of augmented reality technologies to develop the skill performance of primary school students in the art education curriculum.. EKB Journal Management System, 9(2), 159-213. doi: 10.21608/jfea.2025.458587
مروة يونس. "فاعلية برنامج قائم على توظيف تقنيات الواقع المُعززAugmented Reality لتنمية الأداء المهاري بمقرر التربية الفنية لدى تلاميذ المرحلة الابتدائية The effectiveness of a program based on the use of augmented reality technologies to develop the skill performance of primary school students in the art education curriculum.". EKB Journal Management System, 9, 2, 2025, 159-213. doi: 10.21608/jfea.2025.458587
يونس, . (2025). 'فاعلية برنامج قائم على توظيف تقنيات الواقع المُعززAugmented Reality لتنمية الأداء المهاري بمقرر التربية الفنية لدى تلاميذ المرحلة الابتدائية The effectiveness of a program based on the use of augmented reality technologies to develop the skill performance of primary school students in the art education curriculum.', EKB Journal Management System, 9(2), pp. 159-213. doi: 10.21608/jfea.2025.458587
يونس, . فاعلية برنامج قائم على توظيف تقنيات الواقع المُعززAugmented Reality لتنمية الأداء المهاري بمقرر التربية الفنية لدى تلاميذ المرحلة الابتدائية The effectiveness of a program based on the use of augmented reality technologies to develop the skill performance of primary school students in the art education curriculum.. EKB Journal Management System, 2025; 9(2): 159-213. doi: 10.21608/jfea.2025.458587