مدى تمكن طلاب الصف الرابع من مهارات البرمجة وسبل تحسينها من وجهة نظر المعلمين في دولة الإمارات العربية المتحدة The Extent of Fourth-Grade Students' Mastery of Programming Skills and Methods for Their Improvement from the Teachers' Perspective in the United Arab Emirates
الكعبي, ., موسى, . (2025). مدى تمكن طلاب الصف الرابع من مهارات البرمجة وسبل تحسينها من وجهة نظر المعلمين في دولة الإمارات العربية المتحدة The Extent of Fourth-Grade Students' Mastery of Programming Skills and Methods for Their Improvement from the Teachers' Perspective in the United Arab Emirates. EKB Journal Management System, 2(7), 131-150. doi: 10.21608/ajset.2025.464613
غوية سيف سالم الكعبي; مصطفى كمال موسى. "مدى تمكن طلاب الصف الرابع من مهارات البرمجة وسبل تحسينها من وجهة نظر المعلمين في دولة الإمارات العربية المتحدة The Extent of Fourth-Grade Students' Mastery of Programming Skills and Methods for Their Improvement from the Teachers' Perspective in the United Arab Emirates". EKB Journal Management System, 2, 7, 2025, 131-150. doi: 10.21608/ajset.2025.464613
الكعبي, ., موسى, . (2025). 'مدى تمكن طلاب الصف الرابع من مهارات البرمجة وسبل تحسينها من وجهة نظر المعلمين في دولة الإمارات العربية المتحدة The Extent of Fourth-Grade Students' Mastery of Programming Skills and Methods for Their Improvement from the Teachers' Perspective in the United Arab Emirates', EKB Journal Management System, 2(7), pp. 131-150. doi: 10.21608/ajset.2025.464613
الكعبي, ., موسى, . مدى تمكن طلاب الصف الرابع من مهارات البرمجة وسبل تحسينها من وجهة نظر المعلمين في دولة الإمارات العربية المتحدة The Extent of Fourth-Grade Students' Mastery of Programming Skills and Methods for Their Improvement from the Teachers' Perspective in the United Arab Emirates. EKB Journal Management System, 2025; 2(7): 131-150. doi: 10.21608/ajset.2025.464613