الفـروق فـي أنمـاط الأخطـاء الإمـلائيـة بيــن طلبـة التعليـم العــام والطلبــة ذوي صعــوبـــات التعلــمelling Error Patterns Deference's Between General Education Students and Students with Learning Disabilities
الشهري, ., الحساني, . (2025). الفـروق فـي أنمـاط الأخطـاء الإمـلائيـة بيــن طلبـة التعليـم العــام والطلبــة ذوي صعــوبـــات التعلــمelling Error Patterns Deference's Between General Education Students and Students with Learning Disabilities. EKB Journal Management System, 23(72.2), 85-118. doi: 10.21608/sero.2025.465699
عبدالله الشهري; سامر الحساني. "الفـروق فـي أنمـاط الأخطـاء الإمـلائيـة بيــن طلبـة التعليـم العــام والطلبــة ذوي صعــوبـــات التعلــمelling Error Patterns Deference's Between General Education Students and Students with Learning Disabilities". EKB Journal Management System, 23, 72.2, 2025, 85-118. doi: 10.21608/sero.2025.465699
الشهري, ., الحساني, . (2025). 'الفـروق فـي أنمـاط الأخطـاء الإمـلائيـة بيــن طلبـة التعليـم العــام والطلبــة ذوي صعــوبـــات التعلــمelling Error Patterns Deference's Between General Education Students and Students with Learning Disabilities', EKB Journal Management System, 23(72.2), pp. 85-118. doi: 10.21608/sero.2025.465699
الشهري, ., الحساني, . الفـروق فـي أنمـاط الأخطـاء الإمـلائيـة بيــن طلبـة التعليـم العــام والطلبــة ذوي صعــوبـــات التعلــمelling Error Patterns Deference's Between General Education Students and Students with Learning Disabilities. EKB Journal Management System, 2025; 23(72.2): 85-118. doi: 10.21608/sero.2025.465699