Number of Articles: 4 | ||
1 | The Effectiveness of 4MAT Model via Google Classroom in Developing Argumentative Writing Skills among EFL Majors | |
Volume 40, Issue 192, December 2021, Page 227-259 | ||
أيمن شعبان خليفة أحمد; عبد الرحيم سعد الدين الهلالي; عطية عبد القادر عطية الطناني | ||
2 | The Effectiveness of 4MAT Model in Developing Argumentative Writing Skills among EFL Majors فاعلية نموذج مکارثي في تنمية مهارات الکتابة الجدلية لدى طلاب شعبة اللغة الإنجليزية کلغة أجنبية | |
Volume 40, Issue 192, October 2021, Page 631-655 | ||
أيمن شعبان خليفة أحمد; عبد الرحيم سعد الدين الهلالي; عطية عبد القادر عطية الطناني | ||
3 | Online Debating as a Pedagogy for Enhancing Argumentative Writing and Reducing Writing Apprehension among EFL Majors | |
Volume 22, Issue 6, June 2021, Page 589-612 | ||
حنان عبيدى | ||
4 | Flipping the Classroom to Develop Shaqra University Students’ EFL Argumentative Writing and Reduce their Apprehension. | |
Volume 66, Issue 2, April 2019, Page 355-378 | ||
Hanan Ahmed Sanad Sanad | ||