EKB Journal Management System
Keywords = brand authenticity
Number of Articles: 5

1

تأثير أصالة العلامة التجارية على الدفاع عن العلامة بالتطبيق على مالكي السيارات الملاكي بمدينة المنصورة.

Volume 48, Issue 1, January 2024, Page 128-157
تامر ابراهيم العشرى; اميرة كمال احمد عبد الحميد; عمرو محمد منصور

2

Enhancing the Customer Brand Engagement through Brand Authenticity and Marketing Agility Theoretical Analysis, Conceptual Framework and Research Agenda

Volume 51, Issue 4, October 2023, Page 189-240
وائل عبد الرازق احمد قرطام; محمد فوزى البردان; إيمان حسنين السيد طه

3

The Relationship between Brand Authenticity and Brand Evangelism: An Empirical Study on Athletes Sports Shoes”

Volume 4, Issue 2, July 2023, Page 389-414
Weam Ali Mahmoud Yousef El-Naghi; Abdel-Aziz Hassan; Ahmed Mohamed Elsetouhi

4

حب العلامة التجارية کمتغير وسيط في العلاقة بين کل من أصالة وتوافق هوية العميل مع العلامة التجارية وتأييدها: بالتطبيق على عملاء الهواتف المحمولة من طلاب جامعة المنصورة

Volume 58, Issue 4, August 2021, Page 91-140
محمد عبد النبي خشان

5

The Effect of Brand Authenticity toward Emotional Brand Attachment: The Moderating Role of Brand Image

Volume 2, العدد الأول - الجزء الأول, January 2021, Page 340-383
Manal EL Mekebbaty