EKB Journal Management System
Keywords = Feedback
Number of Articles: 37

26

Applicability of 720 Degree Feedback Approach As a New Technique for Evaluating Employees’ Performance in Egyptian Travel Agencies

Volume 2, Issue 2, December 2019, Page 1-26
Khaled Soliman Abd Elhalem; Noha Abou El Gheit Dawood

27

عنصري أفق التوقعات والتغذية المرتجعة ودورهما في تلقي خطاب العرض المسرحي الخليجي ...عبد الله العابر أنموذجا

Volume 6, العدد العشرون أکتوبر 2019 الجزء الأول, October 2019, Page 83-104

28

SIMPLE APPROACH OF THE SERVER’S BUSY PERIOD FOR SELFSERVICE SYSTEM WITH FEEDBACK

Volume 41, Issue 1, June 2019, Page 12-19
K. A. M. Kotb; S. E. Abou Karam

29

Une stratégie corrective basée sur l’Approche de Résolution par Problèmes pour gérer la classe du primaire aux écoles de langues

Volume 5, Issue 5, December 2018, Page 1-59
Amani Ramadan Abdrabou

30

أثر نمط التغذية المرتدة على الأداء في الاختبارات البنائية الإلکترونية وفقاً لمستوي دافعية الإنجاز لدى طلاب کلية التربية

Volume 10, Issue 3.4, October 2018, Page 19-94
د. إنعام أحمد عبد الحليم کاشف; د. إيمان صلاح محمد ضحا; د. فاطمة عبد الرحمن عبد القادر موسى

31

Writer-Reviewer Anonymity in EFL Peer Review

Volume 238, Issue 238, 2018, Page 1-45
Khaled El Ebyary El Ebyary

32

دلائل تاريخيه و نظريه علي التاثير الايجابي للتعليقات التصحيحية المکتوبة لمدرسي اللغه الانجليزيه کلغه أجنبيه على دقة الکتابه عند الطلاب

Volume 46, Issue 16, October 2018, Page 201-215
أميره شريف

33

Eye Tracking Analysis of EAP Student’s Regions of Interest in Computer-based Feedback on Grammar, Usage, Mechanics, Style and Organization and Development

Volume 63, Issue 1, January 2017, Page 5-30
Khaled El Ebyary Ebyary

34

Omani Students’ Perceptions of Effectiveness of Formative Feedback

Volume 4, Issue 1, January 2016, Page 10-20
Ahmed Yousif Abdelraheem; Clifford Omodele Fyle

35

Saudi Female Teachers’ and Students’ Understanding of the Role and the Importance of Feedback on Writing

Volume 2, Issue 1, January 2016, Page 25-43
Suad Alharthi

36

A Glimpse at Student Motivation

Volume 15, Issue 2, October 2012, Page 1-10
Amira Farghaly

37

Students’ Feedback on Objective Structured Clinical Examinations (OSCEs) Experience in Emergency Nursing Course

Volume 39, Issue 2, April 2009, Page 370-387
Eman Zahran; Eman Taha

First Page Previous Page 1 2 Next Page Last Page