EKB Journal Management System
Keywords = secondary stage students
Number of Articles: 10

1

The Effect of Problem-Solving Strategy of on Developing EFL Creative Speaking Skills for 2nd Year of Secondary Stage Students

Volume 8, Issue 4, October 2022, Page 153-180
Heba Abdelsabour Abdelazim; Dr. Soheir Seleim; Dr. Mohamed Farag Badawi; Dr. Wafaa Nazir

2

Effectiveness of the Frayer Model Plus in Developing Secondary Stage Students’ Translation Skills

Volume 23, Issue 9, September 2022, Page 364-395
Hager Gamal Ahmed Labib al-Tonsi

3

دور معلمي التربية الإسلامية في تحصين طلاب المرحلة الثانوية من الإلحاد

Volume 38, Issue 4, April 2022, Page 74-123
عوض علي بن يحيى القحطاني

4

The Effectiveness of Some Educational Approaches on Developing English Creative Writing Skills of Secondary Stage Students

Volume 1, العدد 1, January 2021, Page 306-312
Ashraf Ahmed El-Sayed Kaoud

5

دور معلمي المرحلة الثانوية في تحصين طلابهم من الانحراف الفکري وتصور مقترح لتعزيزه. The Role of Secondary Stage Teachers in Immunizing their Students from Intellectual Deviation and a Proposed Perspective for Enhancement

Volume 39, 188ج1, October 2020, Page 110-161
أحمد بن سالم بن سعيد باهمام

6

الصحافة المدرسية وعلاقتها بمعارف واتجاهات طلاب المرحلة الثانوية نحو المبادرات الرسمية

Volume 19, Issue 3, July 2020, Page 35-111
السيد محمود عثمان أحمد

7

The Flipped Classroom Enhances Students’ Speaking Skills

Volume 243, Issue 243, March 2019, Page 22-50
Gihan Sidky Sidky

8

إستراتيجية مقترحة قائمة على مدخل التحليل اللغوي لتنمية مهارات تحليل النص والتخيل الأدبي لدى طلاب المرحلة الثانوية

Volume 19, الجزء الخامس, May 2018, Page 169-182
إيهاب عبد العليم سليمان عيسى

9

التفاؤل وعلاقته بالتسويف الأکاديمي والتحصيل الدراسي لدى طلاب المرحلة الثانوية في المملکة العربية السعودية

Volume 18, الجزء التاسع, September 2017, Page 37-64
د. هلال محمد نامي الحارثي

10

The Effect of Wikifolios on Developing Secondary Stage Students' EFL Writing Skills

Volume 1, Issue 2, January 2015, Page 19-53
Nahed Mohamed Mahmoud Ghoneim; Heba ElSayed Abdelsalam Elghotmy