EKB Journal Management System
Keywords = perceived value
Number of Articles: 19

1

Mediation and Moderation Model of the Relationship between Live Streaming Promotion and Online Impulsive Buying Behavior An Empirical Study on Egyptian Fashion Wear Customers

Volume 5, Issue 2, July 2024, Page 869-912
أمنية عبد العظيم عبد الحليم هلال

2

The Mediating Role of Perceived Value in the Relationship between Marketing Mix and Guests' Word of Mouth in Hotels

Volume 17, Issue 2, June 2024, Page 179-211
Ahmed Mahmoud; Muhammad Abd Elmonem Ebrahem; Gaber Khalil

3

عدالة الأسعار والقيمة المدركة في الفنادق أثناء تغير سعر الصرف في مصر: دراسة مقارنة طبقًا للعوامل الإجتماعية والديموغرافية والسياحية

Volume 21, Issue 1, June 2024, Page 161-200
محمود عبدالعزيز; أحمد راضى; ريهام توني

4

العوامل المؤثرة على ولاء العملاء والكلمة المنطوقة الايجابية في سياق تطبيقات الدفع الالكتروني

Volume 15, Issue 2, April 2024, Page 989-1042
وليد خالد البلك

5

The Impact of Price Fairness on the Perceived Value and Customer Satisfaction Under the Exchange Rate Change in Hotels in Egypt

Volume 25, Issue 2, December 2023, Page 68-104
Ahmed Rady; Mahmoud Abdelaziz; Reham Dahi Touni

6

أثر جودة خدمة مطاعم الوجبات السريعة على القيمة المدركة من العملاء ونيتهم لإعادة الزيارة عبر الدور الوسيط لرضا العملاء

Volume 7, Issue 2, December 2023, Page 89-115
جابر جبري أحمد خليل; أحمد محمود محمد علي

7

The Impact of Digital Marketing on Purchase Intention Via Perceived Value and Brand Experience during the Era of COVID-19 in the Telecommunication Sector

Volume 60, Issue 5, September 2023, Page 239-257
Sarah Ashraf Elnahrawy; Heba Hassan Sadek; Dina Elsalmy

8

The Influence of Organic food Product Attributes on its Purchase Behavior The Mediating role of Perceived Value of Organic Food

Volume 43, Issue 1, March 2023, Page 32-89
mohamed saad mohamed shahein; Reham Shawky Ebrahim; Rasha mohamed medhat mahmoud ahmed Hussein

9

القيمة المدركة من زيارة المعارض التجارية وعلاقتها بشعور المستهلك بالندم على الزيارة والشراء

Volume 64, Issue 1, January 2023, Page 319-396
محمود فوزي رشاد فوزي رشاد أحمد

10

The Impact of Conference Facilities on Attendee’s Satisfaction

Volume 2, Issue 2, July 2022, Page 179-189
Kareem Abd elazim Rashwan

11

Analyzing the Effect of Social Media Use, Perceived Value, Brand Trust and Electronic Word of Mouth on Brand Equity: The Mediating Role of Brand Image: An Applied Study on Egyptian Banking Sector

Volume 58, Issue 5, September 2021, Page 1-59
AlaaEldin Abbass Ali

12

Millennials Revisit Intention Based-Perceived Value in the Hospitality Industry: The Mediating Effect of Satisfaction

Volume 20, Issue 2, June 2021, Page 247-272
Maher Hossny

13

أثر خصائص المتجر الإلکتروني على السلوک الشرائي الإلکتروني: تحليل الدور الوسيط للقيمة المدرکة ورضا العميل لعينة من المشترين من على صفحات الفيس بوک

Volume 58, Issue 3, April 2021, Page 1-42
أماني محمد توفيق

14

The moderating role of gender between perceived value of foreign products and customer switching behaviour: A case of an Egyptian TV drama

Volume 7, Issue 11, January 2021, Page 1-26
Ali Ahmed Abdelkader; Hossam El Din Fathy Mohamed

15

The Impact of Hotel Service Innovation on Guest's Perceived Value and Return Intention

Volume 5, Issue 1, 2019, Page 166-191
Yasser Ibrahim; Tamer Abbas; Nouran Fahmy

16

The impact of Overall service quality on Perceived value, Customer Satisfaction and Customer Retention: The case of Vodafone Egypt

Volume 41, Issue 1, January 2019, Page 5-69
نجلاء فريد حجازي

17

The Effect of Authenticity on Customers’ Positive Emotions and Perceived Value in Korean Restaurants

Volume 12, Issue 2, September 2018, Page 50-65
Yasser Abd El-Ati; Amr Deraz

18

The Value of the Egyptian Tourism Destination as Perceived by Charter-Flights' Tourists : An Empirical Analysis on The European Tourists

Volume 2, Issue 1, June 2017, Page 57-80
Ahmed Muhammad Ragab

19

الدوافع الرئيسية لخدمة بناء علامة تجارية قوية في التعليم العالي: حالة الأکاديمية العربية للعلوم والتکنولوجيا والنقل البحري AASTMT (باللغة الإنجليزية)

Volume 53, Issue 2, July 2016, Page 56-80
نجلاء فريد حجازي