EKB Journal Management System
Keywords = structural equation modeling
Number of Articles: 10

1

محددات مصداقية المضامين الخبرية بصفحات التواصل الاجتماعي للصحف: دراسة ميدانية في إطار النمذجة الهيكلية

Volume 2024, Issue 44, March 2024, Page 241-297
أميرة جمال محمد عيد سلامة

2

Predicting Egyptian Customers’ Intention to Use Financial Technology Services in Banking Sector in the era of COVID-19: Testing a Mediating Role of Theory of Planned Behaviour (TPB) model

Volume 3, Issue 2, July 2022, Page 81-128
شريف طاهر محمد فريد; أروى السيد

3

إدمان الشباب للهواتف الذكية في الكويت: بحث تجريبي على السوابق والنتائج

Volume 50, Issue 8, July 2022, Page 360-377
جواد عبد الرضا عبدالرزاق القلاف

4

النمذجة البنائية للعلاقات بين التنظيم الذاتي للانفعالات والهناء النفسي والرضا الوظيفي لدى العاملين بإدارة جامعة الإسکندرية

Volume 31, Issue 3, September 2021, Page 63-99
. عادل السعيد البنا; نجلاء فريد حجازي

5

نموذج مقترح لتحليل أثر علاقات العملاء في أداء سلسلة الإمداد دراسة تطبيقية على عينة من الشرکات الصناعية في مصر

Volume 35, Issue 2, June 2021, Page 27-63
مبروک عطية مبروک توفيق

6

النمذجة البنائية السببية لعلاقة إستراتيجيات إدارة المواهب والقدرة على صناعة الخدمات الرياضية والأداء التنافسى بالأندية الرياضية الکبرى

Volume 045, Issue 045, October 2020, Page 31-50
بسمة ابراهيم عبدالبصير ابراهيم

7

The Impact of Enhancing the Academic Performance on Student Satisfaction of Private Business Faculties: New Business Model for Egyptian Private Universities

Volume 57, Issue 4, September 2020, Page 1-34
Samia El Sheikh; Yasser Tawfik Halim; Hosny Ibrahim Hamdy; Mohamed Samy El-deeb

8

مقياس إيجابية الشباب الجامعى فى ضوء نموذج بنائى تکاملى لمعايير الإيجابية فى التوجهات العالمية دراسة استکشافية / سيکومترية

Volume 34, Issue 12.2, December 2018, Page 208-263
صبرين صلاح تعلب

9

Technology Acceptance Model of Online Learning Management Systems in Higher Education: A Meta-Analytic Structural Equation Model

Volume 5, Issue 1, January 2017, Page 1-16
Nicola L. Ritter

10

The relationship between corporate social responsibility and financial performance through the mediating role of corporate image: Evidence from Egyptian hotel industry

Volume 11, Issue 3, 2014, Page 167-181
Ibrahim Abdel Hamid Elshaer