اختلاف نمط ممارسة الأنشطة الإلکترونية ضمن بيئة التعلم المعکوس وأثره في تنمية الأداء التقني والثقة بالنفس لدى طلاب تکنولوجيا التعليم. The Difference of the Electronic Activities Pattern within the flipped Learning Environment and its Effect on Developing Technical Performance and Self-confidence among Educational Technology Department Students
عبدالحميد, . (2020). اختلاف نمط ممارسة الأنشطة الإلکترونية ضمن بيئة التعلم المعکوس وأثره في تنمية الأداء التقني والثقة بالنفس لدى طلاب تکنولوجيا التعليم. The Difference of the Electronic Activities Pattern within the flipped Learning Environment and its Effect on Developing Technical Performance and Self-confidence among Educational Technology Department Students. EKB Journal Management System, 39(186ج3), 11-63. doi: 10.21608/jsrep.2020.102104
هويدا سعيد عبد الحميد السيد عبدالحميد. "اختلاف نمط ممارسة الأنشطة الإلکترونية ضمن بيئة التعلم المعکوس وأثره في تنمية الأداء التقني والثقة بالنفس لدى طلاب تکنولوجيا التعليم. The Difference of the Electronic Activities Pattern within the flipped Learning Environment and its Effect on Developing Technical Performance and Self-confidence among Educational Technology Department Students". EKB Journal Management System, 39, 186ج3, 2020, 11-63. doi: 10.21608/jsrep.2020.102104
عبدالحميد, . (2020). 'اختلاف نمط ممارسة الأنشطة الإلکترونية ضمن بيئة التعلم المعکوس وأثره في تنمية الأداء التقني والثقة بالنفس لدى طلاب تکنولوجيا التعليم. The Difference of the Electronic Activities Pattern within the flipped Learning Environment and its Effect on Developing Technical Performance and Self-confidence among Educational Technology Department Students', EKB Journal Management System, 39(186ج3), pp. 11-63. doi: 10.21608/jsrep.2020.102104
عبدالحميد, . اختلاف نمط ممارسة الأنشطة الإلکترونية ضمن بيئة التعلم المعکوس وأثره في تنمية الأداء التقني والثقة بالنفس لدى طلاب تکنولوجيا التعليم. The Difference of the Electronic Activities Pattern within the flipped Learning Environment and its Effect on Developing Technical Performance and Self-confidence among Educational Technology Department Students. EKB Journal Management System, 2020; 39(186ج3): 11-63. doi: 10.21608/jsrep.2020.102104