إبداع ابن سحنون في تنظيم بيئة الصف من خلال عناصر المنهج التعليمي وقواعده. Ibn Sahnoun's creativeness in Organizing the Classroom Environment through the Elements of the Instructional Curriculum and its Rules
المطيري, . (2020). إبداع ابن سحنون في تنظيم بيئة الصف من خلال عناصر المنهج التعليمي وقواعده. Ibn Sahnoun's creativeness in Organizing the Classroom Environment through the Elements of the Instructional Curriculum and its Rules. EKB Journal Management System, 39(186ج3), 161-209. doi: 10.21608/jsrep.2020.102111
سارة هليل دخيل الله المطيري. "إبداع ابن سحنون في تنظيم بيئة الصف من خلال عناصر المنهج التعليمي وقواعده. Ibn Sahnoun's creativeness in Organizing the Classroom Environment through the Elements of the Instructional Curriculum and its Rules". EKB Journal Management System, 39, 186ج3, 2020, 161-209. doi: 10.21608/jsrep.2020.102111
المطيري, . (2020). 'إبداع ابن سحنون في تنظيم بيئة الصف من خلال عناصر المنهج التعليمي وقواعده. Ibn Sahnoun's creativeness in Organizing the Classroom Environment through the Elements of the Instructional Curriculum and its Rules', EKB Journal Management System, 39(186ج3), pp. 161-209. doi: 10.21608/jsrep.2020.102111
المطيري, . إبداع ابن سحنون في تنظيم بيئة الصف من خلال عناصر المنهج التعليمي وقواعده. Ibn Sahnoun's creativeness in Organizing the Classroom Environment through the Elements of the Instructional Curriculum and its Rules. EKB Journal Management System, 2020; 39(186ج3): 161-209. doi: 10.21608/jsrep.2020.102111