تقييم الخدمات الإنتقالية في برامج الدمج للتربية الفکرية بمدينة تبوک باختلاف المقييم (أولياء الأمور- المعلمين) Evaluation of the transitional services in integration programs for Mental Retardation in Tabuk city according to evaluator (parents - teachers)
العطــوي, . (2020). تقييم الخدمات الإنتقالية في برامج الدمج للتربية الفکرية بمدينة تبوک باختلاف المقييم (أولياء الأمور- المعلمين) Evaluation of the transitional services in integration programs for Mental Retardation in Tabuk city according to evaluator (parents - teachers). EKB Journal Management System, 10(36 الجزء الأول), 49-79. doi: 10.21608/sero.2020.104307
رويـدا بنت محمــد عبــاطــة العطــوي. "تقييم الخدمات الإنتقالية في برامج الدمج للتربية الفکرية بمدينة تبوک باختلاف المقييم (أولياء الأمور- المعلمين) Evaluation of the transitional services in integration programs for Mental Retardation in Tabuk city according to evaluator (parents - teachers)". EKB Journal Management System, 10, 36 الجزء الأول, 2020, 49-79. doi: 10.21608/sero.2020.104307
العطــوي, . (2020). 'تقييم الخدمات الإنتقالية في برامج الدمج للتربية الفکرية بمدينة تبوک باختلاف المقييم (أولياء الأمور- المعلمين) Evaluation of the transitional services in integration programs for Mental Retardation in Tabuk city according to evaluator (parents - teachers)', EKB Journal Management System, 10(36 الجزء الأول), pp. 49-79. doi: 10.21608/sero.2020.104307
العطــوي, . تقييم الخدمات الإنتقالية في برامج الدمج للتربية الفکرية بمدينة تبوک باختلاف المقييم (أولياء الأمور- المعلمين) Evaluation of the transitional services in integration programs for Mental Retardation in Tabuk city according to evaluator (parents - teachers). EKB Journal Management System, 2020; 10(36 الجزء الأول): 49-79. doi: 10.21608/sero.2020.104307