فاعلية الصف المقلوب في تنمية مهارات المناقشة الشفهية والثقة بالنفس لدى دارسي اللغة العربية الناطقين بغيرها في المستوى المتقدم (بحث کمکيفي). The Effectiveness of Flipped Classroom in Developing Oral Discussion Skills and Self-confidence among Non-native Speakers of Arabic Language Students at the Advanced Level: A Mixed Methods Research
أبو عيدة, ., محمد, ., أبو الخـير, . (2020). فاعلية الصف المقلوب في تنمية مهارات المناقشة الشفهية والثقة بالنفس لدى دارسي اللغة العربية الناطقين بغيرها في المستوى المتقدم (بحث کمکيفي). The Effectiveness of Flipped Classroom in Developing Oral Discussion Skills and Self-confidence among Non-native Speakers of Arabic Language Students at the Advanced Level: A Mixed Methods Research. EKB Journal Management System, 39(187ج4), 514-545. doi: 10.21608/jsrep.2020.118758
أحمد محمد محمد إبراهيم أبو عيدة; خلف الديب عثمان محمد; عصام محمد أحـمد أبو الخـير. "فاعلية الصف المقلوب في تنمية مهارات المناقشة الشفهية والثقة بالنفس لدى دارسي اللغة العربية الناطقين بغيرها في المستوى المتقدم (بحث کمکيفي). The Effectiveness of Flipped Classroom in Developing Oral Discussion Skills and Self-confidence among Non-native Speakers of Arabic Language Students at the Advanced Level: A Mixed Methods Research". EKB Journal Management System, 39, 187ج4, 2020, 514-545. doi: 10.21608/jsrep.2020.118758
أبو عيدة, ., محمد, ., أبو الخـير, . (2020). 'فاعلية الصف المقلوب في تنمية مهارات المناقشة الشفهية والثقة بالنفس لدى دارسي اللغة العربية الناطقين بغيرها في المستوى المتقدم (بحث کمکيفي). The Effectiveness of Flipped Classroom in Developing Oral Discussion Skills and Self-confidence among Non-native Speakers of Arabic Language Students at the Advanced Level: A Mixed Methods Research', EKB Journal Management System, 39(187ج4), pp. 514-545. doi: 10.21608/jsrep.2020.118758
أبو عيدة, ., محمد, ., أبو الخـير, . فاعلية الصف المقلوب في تنمية مهارات المناقشة الشفهية والثقة بالنفس لدى دارسي اللغة العربية الناطقين بغيرها في المستوى المتقدم (بحث کمکيفي). The Effectiveness of Flipped Classroom in Developing Oral Discussion Skills and Self-confidence among Non-native Speakers of Arabic Language Students at the Advanced Level: A Mixed Methods Research. EKB Journal Management System, 2020; 39(187ج4): 514-545. doi: 10.21608/jsrep.2020.118758