فعالية استخدام الرموز الثابتة والمتحرکة في القصص الرقمية ثنائية اللغـة على تحسـين الفهم القرائي الحرفي المباشر لدى الطالبات الصم The Effectiveness of Using Static and Dynamic Symbols in digital bilingual storybook reading app to Improve the literal Reading Comprehension of Deaf Students
مـحمـــد الـبوزيـــــد, . (2020). فعالية استخدام الرموز الثابتة والمتحرکة في القصص الرقمية ثنائية اللغـة على تحسـين الفهم القرائي الحرفي المباشر لدى الطالبات الصم The Effectiveness of Using Static and Dynamic Symbols in digital bilingual storybook reading app to Improve the literal Reading Comprehension of Deaf Students. EKB Journal Management System, 10(38 الجزء الثانى), 39-69. doi: 10.21608/sero.2020.120475
سـاره مـحمـــد الـبوزيـــــد. "فعالية استخدام الرموز الثابتة والمتحرکة في القصص الرقمية ثنائية اللغـة على تحسـين الفهم القرائي الحرفي المباشر لدى الطالبات الصم The Effectiveness of Using Static and Dynamic Symbols in digital bilingual storybook reading app to Improve the literal Reading Comprehension of Deaf Students". EKB Journal Management System, 10, 38 الجزء الثانى, 2020, 39-69. doi: 10.21608/sero.2020.120475
مـحمـــد الـبوزيـــــد, . (2020). 'فعالية استخدام الرموز الثابتة والمتحرکة في القصص الرقمية ثنائية اللغـة على تحسـين الفهم القرائي الحرفي المباشر لدى الطالبات الصم The Effectiveness of Using Static and Dynamic Symbols in digital bilingual storybook reading app to Improve the literal Reading Comprehension of Deaf Students', EKB Journal Management System, 10(38 الجزء الثانى), pp. 39-69. doi: 10.21608/sero.2020.120475
مـحمـــد الـبوزيـــــد, . فعالية استخدام الرموز الثابتة والمتحرکة في القصص الرقمية ثنائية اللغـة على تحسـين الفهم القرائي الحرفي المباشر لدى الطالبات الصم The Effectiveness of Using Static and Dynamic Symbols in digital bilingual storybook reading app to Improve the literal Reading Comprehension of Deaf Students. EKB Journal Management System, 2020; 10(38 الجزء الثانى): 39-69. doi: 10.21608/sero.2020.120475