أنشطة إثرائية قائمة على نظرية العبء المعرفي لتنمية مهارات التفکير الجبري وتحسين مستويات تجهيز المعلومات لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية Enrichment Activities Based on The Cognitive Load Theory to Developing Algebraic Thinking Skills and Improve Levels of Information Processing for Preparatory School Pupils.
سالم, ., سليـمـــان, . (2020). أنشطة إثرائية قائمة على نظرية العبء المعرفي لتنمية مهارات التفکير الجبري وتحسين مستويات تجهيز المعلومات لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية Enrichment Activities Based on The Cognitive Load Theory to Developing Algebraic Thinking Skills and Improve Levels of Information Processing for Preparatory School Pupils.. EKB Journal Management System, 23(8), 67-119. doi: 10.21608/armin.2020.121925
طاهر سالم عبد الحميد سالم; نهى محمد سليـمـــان. "أنشطة إثرائية قائمة على نظرية العبء المعرفي لتنمية مهارات التفکير الجبري وتحسين مستويات تجهيز المعلومات لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية Enrichment Activities Based on The Cognitive Load Theory to Developing Algebraic Thinking Skills and Improve Levels of Information Processing for Preparatory School Pupils.". EKB Journal Management System, 23, 8, 2020, 67-119. doi: 10.21608/armin.2020.121925
سالم, ., سليـمـــان, . (2020). 'أنشطة إثرائية قائمة على نظرية العبء المعرفي لتنمية مهارات التفکير الجبري وتحسين مستويات تجهيز المعلومات لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية Enrichment Activities Based on The Cognitive Load Theory to Developing Algebraic Thinking Skills and Improve Levels of Information Processing for Preparatory School Pupils.', EKB Journal Management System, 23(8), pp. 67-119. doi: 10.21608/armin.2020.121925
سالم, ., سليـمـــان, . أنشطة إثرائية قائمة على نظرية العبء المعرفي لتنمية مهارات التفکير الجبري وتحسين مستويات تجهيز المعلومات لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية Enrichment Activities Based on The Cognitive Load Theory to Developing Algebraic Thinking Skills and Improve Levels of Information Processing for Preparatory School Pupils.. EKB Journal Management System, 2020; 23(8): 67-119. doi: 10.21608/armin.2020.121925