فاعلية استخدام إستراتيجية قائمة على نظرية التعلم المستندة إلى الدماغ على تنمية مهارات الحس العددي والتفکير البصري لدى أطفال الروضة The effectiveness of using a strategy based on learning theory based on the brain on developing numerical sense skills and visual thinking among kindergarten children.
عبد الحکيم, . (2020). فاعلية استخدام إستراتيجية قائمة على نظرية التعلم المستندة إلى الدماغ على تنمية مهارات الحس العددي والتفکير البصري لدى أطفال الروضة The effectiveness of using a strategy based on learning theory based on the brain on developing numerical sense skills and visual thinking among kindergarten children.. EKB Journal Management System, 17(2), 1185-1247. doi: 10.21608/jfkgp.2020.134276
إيمان لطفي عبد الحکيم. "فاعلية استخدام إستراتيجية قائمة على نظرية التعلم المستندة إلى الدماغ على تنمية مهارات الحس العددي والتفکير البصري لدى أطفال الروضة The effectiveness of using a strategy based on learning theory based on the brain on developing numerical sense skills and visual thinking among kindergarten children.". EKB Journal Management System, 17, 2, 2020, 1185-1247. doi: 10.21608/jfkgp.2020.134276
عبد الحکيم, . (2020). 'فاعلية استخدام إستراتيجية قائمة على نظرية التعلم المستندة إلى الدماغ على تنمية مهارات الحس العددي والتفکير البصري لدى أطفال الروضة The effectiveness of using a strategy based on learning theory based on the brain on developing numerical sense skills and visual thinking among kindergarten children.', EKB Journal Management System, 17(2), pp. 1185-1247. doi: 10.21608/jfkgp.2020.134276
عبد الحکيم, . فاعلية استخدام إستراتيجية قائمة على نظرية التعلم المستندة إلى الدماغ على تنمية مهارات الحس العددي والتفکير البصري لدى أطفال الروضة The effectiveness of using a strategy based on learning theory based on the brain on developing numerical sense skills and visual thinking among kindergarten children.. EKB Journal Management System, 2020; 17(2): 1185-1247. doi: 10.21608/jfkgp.2020.134276