تصور مقترح لتطوير بعدي المساءلة الإدارية والعدالة التنظيمية لدى القيادات الأکاديمية بکليات إعداد معلمات رياض الأطفال في ضوء خبرات بعض الدول المتقدمة. A proposed suggested for developing the dimensions of administrative accountability and organizational justice among academic leaders in the faculties of preparing kindergarten teachers in the light of the experiences of s
عبد القادر شريف, ., محمد صفوت, ., علي أحمد, ., طلب محمد, . (2020). تصور مقترح لتطوير بعدي المساءلة الإدارية والعدالة التنظيمية لدى القيادات الأکاديمية بکليات إعداد معلمات رياض الأطفال في ضوء خبرات بعض الدول المتقدمة. A proposed suggested for developing the dimensions of administrative accountability and organizational justice among academic leaders in the faculties of preparing kindergarten teachers in the light of the experiences of s. EKB Journal Management System, 16(2), 1-25. doi: 10.21608/jkfb.2020.135617
أ.د/ السيد عبد القادر شريف; أ.د/ حنان محمد صفوت; د/ سميه علي أحمد; أ/ صفاء طلب محمد. "تصور مقترح لتطوير بعدي المساءلة الإدارية والعدالة التنظيمية لدى القيادات الأکاديمية بکليات إعداد معلمات رياض الأطفال في ضوء خبرات بعض الدول المتقدمة. A proposed suggested for developing the dimensions of administrative accountability and organizational justice among academic leaders in the faculties of preparing kindergarten teachers in the light of the experiences of s". EKB Journal Management System, 16, 2, 2020, 1-25. doi: 10.21608/jkfb.2020.135617
عبد القادر شريف, ., محمد صفوت, ., علي أحمد, ., طلب محمد, . (2020). 'تصور مقترح لتطوير بعدي المساءلة الإدارية والعدالة التنظيمية لدى القيادات الأکاديمية بکليات إعداد معلمات رياض الأطفال في ضوء خبرات بعض الدول المتقدمة. A proposed suggested for developing the dimensions of administrative accountability and organizational justice among academic leaders in the faculties of preparing kindergarten teachers in the light of the experiences of s', EKB Journal Management System, 16(2), pp. 1-25. doi: 10.21608/jkfb.2020.135617
عبد القادر شريف, ., محمد صفوت, ., علي أحمد, ., طلب محمد, . تصور مقترح لتطوير بعدي المساءلة الإدارية والعدالة التنظيمية لدى القيادات الأکاديمية بکليات إعداد معلمات رياض الأطفال في ضوء خبرات بعض الدول المتقدمة. A proposed suggested for developing the dimensions of administrative accountability and organizational justice among academic leaders in the faculties of preparing kindergarten teachers in the light of the experiences of s. EKB Journal Management System, 2020; 16(2): 1-25. doi: 10.21608/jkfb.2020.135617