فاعلية برنامج إلکتروني تفاعلي في تنمية مهارة إدراک تعبيرات الوجه ونبرات الصوت الدالة عليها لدى أطفال الروضة ذوي صعوبات التعلم الأکاديمي "The effectiveness of an interactive electronic program in developing the skill of perception of facial expressions and the indicative tone of voice among kindergarten children with academic learning difficulties"
جودة عبد الوهاب, ., فؤاد علي غبيش, ., محمود محمد محي الدين, . (2020). فاعلية برنامج إلکتروني تفاعلي في تنمية مهارة إدراک تعبيرات الوجه ونبرات الصوت الدالة عليها لدى أطفال الروضة ذوي صعوبات التعلم الأکاديمي "The effectiveness of an interactive electronic program in developing the skill of perception of facial expressions and the indicative tone of voice among kindergarten children with academic learning difficulties". EKB Journal Management System, 16(3), 88-107. doi: 10.21608/jkfb.2020.135642
أ.د / على جودة عبد الوهاب; أ.د/ ناصر فؤاد علي غبيش; أ/ ولاء محمود محمد محي الدين. "فاعلية برنامج إلکتروني تفاعلي في تنمية مهارة إدراک تعبيرات الوجه ونبرات الصوت الدالة عليها لدى أطفال الروضة ذوي صعوبات التعلم الأکاديمي "The effectiveness of an interactive electronic program in developing the skill of perception of facial expressions and the indicative tone of voice among kindergarten children with academic learning difficulties"". EKB Journal Management System, 16, 3, 2020, 88-107. doi: 10.21608/jkfb.2020.135642
جودة عبد الوهاب, ., فؤاد علي غبيش, ., محمود محمد محي الدين, . (2020). 'فاعلية برنامج إلکتروني تفاعلي في تنمية مهارة إدراک تعبيرات الوجه ونبرات الصوت الدالة عليها لدى أطفال الروضة ذوي صعوبات التعلم الأکاديمي "The effectiveness of an interactive electronic program in developing the skill of perception of facial expressions and the indicative tone of voice among kindergarten children with academic learning difficulties"', EKB Journal Management System, 16(3), pp. 88-107. doi: 10.21608/jkfb.2020.135642
جودة عبد الوهاب, ., فؤاد علي غبيش, ., محمود محمد محي الدين, . فاعلية برنامج إلکتروني تفاعلي في تنمية مهارة إدراک تعبيرات الوجه ونبرات الصوت الدالة عليها لدى أطفال الروضة ذوي صعوبات التعلم الأکاديمي "The effectiveness of an interactive electronic program in developing the skill of perception of facial expressions and the indicative tone of voice among kindergarten children with academic learning difficulties". EKB Journal Management System, 2020; 16(3): 88-107. doi: 10.21608/jkfb.2020.135642