"تخطيط الحملات الإعلانية المعاصرة بين الفلسفة الرمزية والإبداع البصري الرقمي" "Planning Contemporary Advertising Campaigns between Symbolic Philosophy and Digital Visual Innovation"
(2019). "تخطيط الحملات الإعلانية المعاصرة بين الفلسفة الرمزية والإبداع البصري الرقمي" "Planning Contemporary Advertising Campaigns between Symbolic Philosophy and Digital Visual Innovation". EKB Journal Management System, 2(3), 122-136. doi: 10.21608/mjas.2019.142429
. ""تخطيط الحملات الإعلانية المعاصرة بين الفلسفة الرمزية والإبداع البصري الرقمي" "Planning Contemporary Advertising Campaigns between Symbolic Philosophy and Digital Visual Innovation"". EKB Journal Management System, 2, 3, 2019, 122-136. doi: 10.21608/mjas.2019.142429
(2019). '"تخطيط الحملات الإعلانية المعاصرة بين الفلسفة الرمزية والإبداع البصري الرقمي" "Planning Contemporary Advertising Campaigns between Symbolic Philosophy and Digital Visual Innovation"', EKB Journal Management System, 2(3), pp. 122-136. doi: 10.21608/mjas.2019.142429
"تخطيط الحملات الإعلانية المعاصرة بين الفلسفة الرمزية والإبداع البصري الرقمي" "Planning Contemporary Advertising Campaigns between Symbolic Philosophy and Digital Visual Innovation". EKB Journal Management System, 2019; 2(3): 122-136. doi: 10.21608/mjas.2019.142429